Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Kanskje litt dumt spm for noen av dere, men spør likevel. Mange gjør klart barnerommet før babyen kommer, og det er jo koseligt. Men hva er egentlig hensikten, siden babyen sover med foreldre de første 6-12 mnd? Vi får vår første til våren, og har pr dags dato ingen rom klart, da må det oppussing og diverse til. Jeg kunne lett begynt å ha rommet klart allerede i dag, men det er mannen som ikke skjønner vitsen med å ha det klart før babyen kommer... Kan noen gi meg argumenter som jeg kan vise til han? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 27bac...426
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Man har bedre tid til å pusse opp før baby kommer. Anonymous poster hash: e2128...e59
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Babyen skal uansett ikke ligge på nymalt rom, så greit å få alt slikt unna i god tid 😊 Så er det så koselig.. Og det ligger i vår natur å bygge rede før babyen kommer ❤️ Anonymous poster hash: 39540...1d1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Kjekt å ha klær og barnets leker osv på et rom. Men vi har ikke noe rom klart denne gangen (nr 3)..Går nok fint det og 😅 Babyen skal sove hos oss og klærne har jeg i stellekommoden på badet 😊 Anonymous poster hash: 3966a...716
Rosepus™ Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Om rommet skal pusses opp med nye materialer og males etc, så bør det stå noen mnd etterpå for at alle avgasser luftes ut før babyen tar det i bruk Og så er det rett og slett en del av det å få baby i hus si til mannen at det er viktig å få bygge rede!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Man vet ikke hvordan babytiden blir. Det kan være veldig krevende og man kan oppleve å få lite tid og energi til å drive med oppussing og klargjøring av rom. Alt som er gjort er bra Anonymous poster hash: d418a...0fc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Som hun over her sier så vet man ikke hva slags baby man får. Min yngste var veldig krevende og sov minimalt det første året, og oppussing hadde vært HELT uaktuelt i denne perioden. Vi gikk rundt i ørska begge to.. Det er jo nå dere har tid og mulighet til å ta det når det passer, hvorfor utsette det? Det er dessuten ikke alle som har babyen på samme soverom som dem helt til de er 6-12 mnd. Min eldste ble bare forstyrret av oss og sov bedre på eget rom fra hun var 3 mnd. Anonymous poster hash: aba63...85b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Angrer på at vi ikke pusset opp FØR hun kom. Hun har masse klær og ting det hadde vært greit å ha egnet plass til. I tillegg er det håpløst å pusse opp når man har barn. Det blir ikke noe effektiv jobbing. De som har rom klart er smarte spør du meg. Anonymous poster hash: 60858...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå