Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Har noen av dere skreket så ille eller hørt noe slikt? Synes det var ekstremt... Hun burde fått hjelp til å slappe mer av. Hun spenner jo hele kroppen og virker tydelig hysterisk... Blir jo bare verre da...Stakkars! Anonymous poster hash: ee7dd...cf0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Eeeh... har du født før? Jeg husker ikke at jeg hylte, men samboer sier jeg hørtes ut som en hysterisk geit 😂 Anonymous poster hash: 63b79...3c0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Har hylt og skreket og lagd lyder. Første gang mer enn andre gang. Men med riestimulerende drypp og stormrier i 10 timer uten epidural så hadde ikke jeg mye sjans å holde igjen ropene. Andre fødsel var ikke like ille, men hjalp å lage lyder.. Husker jeg sa til samboer: beklager for at jeg høres ut som en geit eller noe ;p Anonymous poster hash: 0bd61...5de
Gemini77 Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Reagerte selv på hvor mye hun skrek. Så ut som personalet reagerte på det også. Har født 2 barn og begge igangsatt, men har aldri hylt. Litt lyd er vel vanlig å lage men kan ikke skjønne at de hylene hennes gjorde annet enn vondt verre.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Jeg ser den ikke da jeg er på jobb, men jeg skreik så hele byen hørte meg. Alle 3 gangene Anonymous poster hash: 4f29a...7cd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Eeeh... har du født før? Jeg husker ikke at jeg hylte, men samboer sier jeg hørtes ut som en hysterisk geit 😂 Anonymous poster hash: 63b79...3c0 Jepp. 2 ganger. Skjønner at mange vil slippe ut litt lyd. Men dette så ikke bra ut i det hele tatt... Skremmer jo vannet av de andre på føden. Var ei som skrek ganske høyt da jeg lå med nr en. Hørtes grusomt ut. Mannen sa han gruet seg til jeg skulle begynne å rope sånn. Og jeg var forberedt på at jeg skulle gjøre det jeg også. Men det skjedde ikke. Vi er jo forskjellige, men jeg tror at når det blir så ekstremt gjør det bare saken verre... Anonymous poster hash: ee7dd...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå