Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Er hjemme i ulønnet permisjon for å hjelpe til med babyen og er sååå sliten at han må sove hele dagen idag og la meg sitte med babyen. Mon tro om det hadde vært bedre om han dro på jobb og tjente penger. Anonymous poster hash: bec34...094
overlord Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Trenger dere være to for å ta dere av en baby er dere kanskje litt tafatte begge to.
Luksusdyret Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Hva er vitsen med ULØNNET permisjon? For at han skal sove? Spark han ut på jobb, du.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Trenger dere være to for å ta dere av en baby er dere kanskje litt tafatte begge to.Ja, du er vel supermenneske, du. Løp ut døra etter fødselen og på jobb? Anonymous poster hash: bec34...094
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Hva er vitsen med ULØNNET permisjon? For at han skal sove? Spark han ut på jobb, du.For å hjelpe til med babyen. Alle fedre har rett på 14 dagers permisjon ifb fødsel, denne bedriften velger da altså å ikke betale lønn for de dagene. Hyggelige mennesker Anonymous poster hash: bec34...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå