Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Selskapet skal være i 2 timer. Forslag til plan ? Leker ? Tips ? Mitt første store barneselskap 😊 Anonymous poster hash: d9174...e15
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Bursdag med så små barn går av seg selv, er min erfaring. Trenger ingen stor plan. De får mat og kaker. Etterpå leker de sammen. Anonymous poster hash: 3f86c...e60
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg ville aldri invitert 25 5 åringer. Hva med å invitere en mindre gruppe? Jeg ser ikje at dette kan bli koselig verken for gjester eller bursdagsbarnet. Anonymous poster hash: b1840...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå