Gå til innhold

Oi, nå ble jeg litt skremt :-0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på å kle på barna i morges, da jeg plutselig fikk en følelse av at noen fulgte med på meg. Jeg så meg rundt, men klarte ikke se noen.

Og mens jeg hjalp min datter på 4 år med sine klær, sier hun plutselig: "oi, se der mamma, det står jo en mann i jægerklær bak deg." Det gikk kaldt ned gjennom ryggen på meg, jeg turte nesten ikke snu meg. Men det var jo selvfølgelig ingen der.

Og nå nettopp, så ringer min mor meg. Hun forteller at et svært nært familiemedlem har blitt akutt alvorlig hjertesyk, og ligger for døden på sykehuset :-( og han er jæger! Han elsker alt som har med jakt og gjøre, og kan være på jakt hele høsten om han kan :-0

Kan det være han min datter så tro?? Jeg og denne mannen er veldig nære, han er som en storebror for meg :-(

Anonymous poster hash: f9de4...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at hun så han ja. Her i familien har vi mistet en mann som stod oss veldig nær. 4 åringen her har ikke sett han, men sier stadig vekk til meg at han har snakket til han. Og jeg velger å tro det. <3

Anonymous poster hash: 86be8...350
Skrevet

Takk for svar :-) det var bare så ekkelt, kjenner jeg grøsser bare av tanken :-0 hi

Skrevet

Oi😦 hjelper det å vise barnet bilde av han for å se om hun kjenner han igjen?

Anonymous poster hash: 8f397...0b7

Skrevet

Ojoj, spennende! :)

Vis din datter et bilde av ham og spør om dette er den mannen hun såg idagtidlig.

Om det viser seg å være ham så er det jo ikke noe farlgi om han tusler litt rundt deg. ;)

Skrevet

Hvis dere er så nære som du sier, så bør vel fireåringen vite hvordan han ser ut og hva han heter?

Anonymous poster hash: 7152f...640

Skrevet

Vis heller datteren din flere bilder av umulige menn et av de av denne mannen.

Og spør ommdet var en av de hun så.

Lett å bare si ja om du kun viser et bilde og spør konkret.

La henne se og svare selv, uten at du eventuelt på påvirker henne til å svare ja.

Spennende :)

Skrevet

Hold oss gjerne oppdatert🙃

Anonymous poster hash: 8f397...0b7

Skrevet

Vis heller datteren din flere bilder av umulige menn et av de av denne mannen.

Og spør ommdet var en av de hun så.

Lett å bare si ja om du kun viser et bilde og spør konkret.

La henne se og svare selv, uten at du eventuelt på påvirker henne til å svare ja.

Spennende :)

Enig her, se på flere bilder sammen uten å nevne noe spesifikt når bilde av denne mannen dukker opp.

Anonymous poster hash: c8373...a19

Skrevet

Hvis du og jegeren er veldig nære er det vell en din datter kjenner også. Da hadde hun nok heller brukt navn enn å bare kalle beskrive ham.

Anonymous poster hash: 40d60...e5c
Skrevet

Åh så spennende :-)

Datteren din har nok sett han, ja. Barn er mer mottakelige for slike ting

Anonymous poster hash: 19834...5c1

Skrevet

Jeg spurte henne i bilen på vei til barnehagen om hun kjente igjen mannen, men det kunne hun ikke svare ordentlig på. Og turte ikke spørre om det lignet på "onkel Roy". Hun sa bare at han hadde jægerklær på. Vi er en jægerfamilie, så hun vet godt hvordan slike klær ser ut.

Mannen lever ennå, men er svært syk og vil medt sannsynlig ikke leve mange dager nå :-( hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...