Gå til innhold

Mye snakk om vekt... hvor mange drikker lettbrus da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi da vet dere at dere ikke kan klage på vekta deres? Mye tyder på at det er de mest overvektige som drikker mest lettbrus, i et desperat og feilaktig forsøk på å kutte sukker. Lurer seg selv i stedet, lurer kroppen, blir avhengige, og enda mer overvektige!

Hva med å drikke vann i stedet?

Anonymous poster hash: 9ad9b...d8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker lettbrus! Men er slank da, så jeg klager ikke på vekta ;)

Skrevet

Jeg drikker lettbrus.

Er tynn som en flis da, så klager ikke på vekten.

Lettbrusen er min eneste last. Jeg er sunn og trent.

Anonymous poster hash: c446b...2fc

Skrevet

Oi oi så lite fordomsfull du var da :o

Anonymous poster hash: ff267...d69

Skrevet

Lettbrus her også. Men ikke i mengder. Slank er jeg også. Og sunn :)

Skrevet

Hvem kom først, høna eller egget?

At overvektige drikker lettbrus beviser jo ikke at man blir feit av lettbrus, de som har vært med på slike studier var jo overvektige i utgangspunktet. De ble ikke overvektige av lettbrus, det er det de spiser ved siden av lettbrusen som gjorde/gjør de overvektige...

Her i huset drikkes det bare lettbrus, bare i helgene. Jeg er riktignok 10 kg tyngre enn ønsket vekt (jeg er ikke skadelig overvektig), men resten av familien er tynne som fliser.

Anonymous poster hash: 9a938...864
Skrevet

Drikker veldig lite lettbrus.. Har jeg lyst på noe søtt går det i Imsdal med smak.

Hilsen overvektig 🙋🏼

Anonymous poster hash: 0a9a7...5dd

Skrevet

Jeg drikker lettbrus. Et par halvlitere i uken. Slank.

Anonymous poster hash: 15601...40d

Skrevet

Det at man blir overvektig av lettbrus er en mye fra 80-tallet hvor noen forskere mente det siden det er flest overvektige som drikker lettbrus.

Det har etter det vært flere studier som har prøvd å finne uta av dette og alle har kommet til samme konklusjon, man blir ikke overvektig av å drikke lettbrus. mest sannsynlig så er årsaken til at så mange overvektige drikker lettbrus at det er mer påpasselige med å ikke få i seg så mye sukker i et forsøk på å gå litt ned i vekt

Anonymous poster hash: 2f1d7...12c
Skrevet

Jeg drikker lettbrus, alt for mye, men vekta og helsa ellers også er utmerket.

Hvilket belegg har du for at folk blir overvektige av lettbrus?

Anonymous poster hash: 2cf69...d4b
Skrevet

Mannen er slank og drikker like mye lettbrus som meg. Vi drikker mye! Jeg gikk ned 35 kilo i fjor og drakk det hver dag. 

Man BLIR ikke overvektig av lettbrus, men søtningsstoffene kan trigge søthungeret og det kan få kroppen til å produsere insulin. Det betyr ikke at det er fakta for alle.

Anonymous poster hash: 6bf81...131
Skrevet

...fordi da vet dere at dere ikke kan klage på vekta deres? Mye tyder på at det er de mest overvektige som drikker mest lettbrus, i et desperat og feilaktig forsøk på å kutte sukker. Lurer seg selv i stedet, lurer kroppen, blir avhengige, og enda mer overvektige!

Vis med den seriøse linken som bekrefter dette.

Gammel myte.

Hilsen en som gikk ned 55 kg med myyye pepsi max og fortsatt drikker mye av det. Like slank.

Anonymous poster hash: f9c5b...4fe

Skrevet

Jeg drikker endel lettbrus, jeg er overvektig.

Men da vet jeg hvorfor jeg ble det da. Lettbrusen faktisk. 😂😂😂

Takk for infoen.

Anonymous poster hash: 90635...5a7

Skrevet

Les litt (ikke blogg eller nyhetssaker basert på enkeltstudier).

Skrevet

For å glede deg, HI: Jeg er bælfeit, og drikker lettbrus! 

Er nok brusen sin skyld at jeg er feit. 

Anonymous poster hash: 3f05a...7ac
Skrevet

Jeg kan ikke drikke vann fra springen. Vårt vann inneholder så mye kalk at jeg spyr bare av lukta, det smaker skikkelig dritt. Alt tøy må vaskes med masse tøymykner for at vi i det hele tatt skal klare å ta det på. Og vet du at lettbrus inneholder null kalorier? Hvordan kan man bli feit av å ikke drikke kalorier?

Anonymous poster hash: be501...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...