Gå til innhold

Fy for et drittland vi selv lager oss 😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye hat! Så mye eder og galle... Hvorfor er vi kommet i den situasjonen at alt må skrikes høyt om og klages over? Ta et eksempel: FrP folk hyler og skriker over dagens flyktningsituasjon og sprer om seg med hat og negativitet, hvorfor gjør dere det? Dere sitter i regjering! Har dere ingen tillit til deres egne ledere eller hva er det egentlig som rir dere? Hva hjelper det at dere står som illsinte selskashunder og bjeffer ut av dere all verdens dritt i tillegg? Jeg forstår det bare ikke!

På hvilken måte hjelper din oppførsel egentlig på situasjonen? Hva gjør du for at Norge skal være et godt land å bo i? Hvordan ønsker du dine barn skal være og få det?

Jeg forstår rett og slett ikke hvor det er blitt av folks evne, vilje og ønske om en god fremtid. Respekten for staten er helt fraværende og alle ser det som sin hovedoppgave og gyve løs på alt de ikke er enige i. Hva i himmelens navn skal det kunne hjelpe?

Ønsker du å leve er bra liv og at dine barn og andre i dette landet skal ha det godt er det på tide å klappe igjen kjeften og la de dere har valgt til å styre gjøre jobben sin. La også politi, skole, ansatte ved NAV, UDI osv gjøre jobben sin. Si hei til folk rundt deg og meld deg heller inn i diverse styre og stell, for det er faktisk eneste måten å nå frem på, ikke ved å forpeste alle kommentarfelt, forum, Facebook osv du bare kommer over.

Trekk pusten, det er snart jul ♥️

Anonymous poster hash: 7bf6f...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta f.eks ap velgerne som hyler rundt seg med at de som stemmer frp og har et annet syn enn hva de selv har er kunnskapsløse mennesker som ikke vet sitt eget beste! Ta f.eks ap velgere som mener at de som er kritisk til å ta imot så mange flyktninger/imigranter mener seg berettiget til å definere dem som kunnskapsløse mennesker som bare er redd for at de skal få mindre penger fra staten.

Hvis du skal rette en pekerfinger til alle (og ikke bare de som er uenig med deg politisk sett) og faktisk oppnå litt torverdighet kan du ikke peke ut et parti og gjøre dem som syndebukk.

Fra mitt ståsted er ap et betraktelig større problem for Norge enn hva den sittende regjering representere, og du mistet meg allerede i første avsnitt.

Anonymous poster hash: 1677b...a97
Skrevet

Ta f.eks ap velgerne som hyler rundt seg med at de som stemmer frp og har et annet syn enn hva de selv har er kunnskapsløse mennesker som ikke vet sitt eget beste! Ta f.eks ap velgere som mener at de som er kritisk til å ta imot så mange flyktninger/imigranter mener seg berettiget til å definere dem som kunnskapsløse mennesker som bare er redd for at de skal få mindre penger fra staten.

Hvis du skal rette en pekerfinger til alle (og ikke bare de som er uenig med deg politisk sett) og faktisk oppnå litt torverdighet kan du ikke peke ut et parti og gjøre dem som syndebukk.

Fra mitt ståsted er ap et betraktelig større problem for Norge enn hva den sittende regjering representere, og du mistet meg allerede i første avsnitt.

Vet du, ingen av mine ap venner gjør slikt. Ikke v eller sv eller sp venner heller. FrP velgerne derimot. Og det er også all verdens klager på de som går på aap, tilstander ved sykehjem osv osv

Kunsten er å ikke få innlegget altfor langt og det blir det om alt og alle skal tas med.

Godt jeg traff deg ihvertfall. God jul!

Skrevet

Vet du, ingen av mine ap venner gjør slikt. Ikke v eller sv eller sp venner heller. FrP velgerne derimot. Og det er også all verdens klager på de som går på aap, tilstander ved sykehjem osv osv

Kunsten er å ikke få innlegget altfor langt og det blir det om alt og alle skal tas med.

Og jeg har helt annen opplevelse av mine ap venner. 

Jeg sier ikke at frp venner (om jeg har noen av de på facebook) ikke sier det du påstår, men yttringene dine blir veldig snevre når du kun fokuserer på et parti. Forøvrig så er de facebook vennene mine som er mest aktive i forhold til å klage på på folk som går på trygd, sykehjemsproblematikken mm ap folk på sin hals, og skal jeg følge din logikk så er det da kun ap folk som ødelegger landet med å spre eder og galle.

Skrevet

Ja, nå som vi ikke har grenser, vil dessverre velferden bli effektivt vasket ut av landet av lykkejegere. Merkelig at ikke alle ser det. Det er jo bare et fåtall som reelt er på flykt. 

Anonymous poster hash: 12e60...b63
Skrevet

Anonymous poster hash: 7bf6f...d9e [/quote

Så du tar ikke utgangspunkt i hele partier? Du uttaler deg her kun på grunnlag av din erfaring rundt dine venner? Er ikke dette veldig stigmatiserende? At pga du sitter med den type erfaring blant dine venner som har stemt FrP så er alle FrP' ere slik, mens siden dine ap, sv, v, KrF osv venner ikke gjør slikt så gjør heller ingen i deres partier det?

Anonymous poster hash: 458da...2b1

Skrevet

Synes det er rart dere vet hva alle vennen deres stemmer. Jeg stemmer ikke frp, men roper ikke ut om valget mitt likevel.

Mine "ap-venner" og "sv-venner".. merkelig

Anonymous poster hash: 9a9a7...1de

Skrevet

Enig, veldig mange sitter på ræva og hyler og skriker. En sjelden gang i blant tar de turen over dørstokken og bort til valglokalet for å stemme FrP.

Eller dvs. de er jo ikke så mange, de bare skriker så høyt.

Anonymous poster hash: 0daf7...c6b

Skrevet

Takk for at dere er med på å bekrefte min påstand 😊 Hele landet forsures av negativ meningsutvekslinger! Jeg er som dere sikkert forstår ikke FrP velger, men jeg har alikevel tiltro til at de som styrer dette landet tar avgjørelser vi klarer leve med. Men, siden jeg ikke er enig i alt, velger jeg annerledes ved valg feks og forsøker ellers og gjøre mine og andres omgivelser så hyggelig som mulig. Det dere driver med hjelper ikke noe! Peace and love ✌️Hi

Skrevet

Synes det er rart dere vet hva alle vennen deres stemmer. Jeg stemmer ikke frp, men roper ikke ut om valget mitt likevel.

Mine "ap-venner" og "sv-venner".. merkelig

Anonymous poster hash: 9a9a7...1de

Ja, jeg omgir meg med venner som er politisk aktive. Listene er ikke hemmelige vet du ;) Og de som stemmer FrP uten å være aktive synes alikevel godt på Facebook... Ikke sikkert du heller er klar over det, men kanskje har stilt personvernet ditt slik at jeg kan se hva du driver med selv om du kanskje ikke vet det... Jeg aner ikke, men mange kommenterer i Nettavisen feks og det kommer opp på facebook

Skrevet

Begynn med deg selv hi, slutt med den klaginga og gnålinga!!!

Anonymous poster hash: 2a513...b33

Skrevet

Hahaha, så hvis man tar opp en problemstilling klager man selv... Ja,ja, jeg befaler deg å åpne noen kommentarfelt innimellom og se hvilken god jobb mange gjør. Hi

Skrevet

Hahaha, så hvis man tar opp en problemstilling klager man selv... Ja,ja, jeg befaler deg å åpne noen kommentarfelt innimellom og se hvilken god jobb mange gjør. Hi

ANBEFALER!

Skrevet

Ta f.eks ap velgerne som hyler rundt seg med at de som stemmer frp og har et annet syn enn hva de selv har er kunnskapsløse mennesker som ikke vet sitt eget beste! Ta f.eks ap velgere som mener at de som er kritisk til å ta imot så mange flyktninger/imigranter mener seg berettiget til å definere dem som kunnskapsløse mennesker som bare er redd for at de skal få mindre penger fra staten. Hvis du skal rette en pekerfinger til alle (og ikke bare de som er uenig med deg politisk sett) og faktisk oppnå litt torverdighet kan du ikke peke ut et parti og gjøre dem som syndebukk.Fra mitt ståsted er ap et betraktelig større problem for Norge enn hva den sittende regjering representere, og du mistet meg allerede i første avsnitt.  Anonymous poster hash: 1677b...a97

Hvordan kan AP være et problem når det er de blåblå som regjerer?

Anonymous poster hash: 31208...f8e

Skrevet

Ta f.eks ap velgerne som hyler rundt seg med at de som stemmer frp og har et annet syn enn hva de selv har er kunnskapsløse mennesker som ikke vet sitt eget beste! Ta f.eks ap velgere som mener at de som er kritisk til å ta imot så mange flyktninger/imigranter mener seg berettiget til å definere dem som kunnskapsløse mennesker som bare er redd for at de skal få mindre penger fra staten. Hvis du skal rette en pekerfinger til alle (og ikke bare de som er uenig med deg politisk sett) og faktisk oppnå litt torverdighet kan du ikke peke ut et parti og gjøre dem som syndebukk.Fra mitt ståsted er ap et betraktelig større problem for Norge enn hva den sittende regjering representere, og du mistet meg allerede i første avsnitt. Anonymous poster hash: 1677b...a97

Hvordan kan AP være et problem når det er de blåblå som regjerer?

Anonymous poster hash: 31208...f8e

Tar tid å rydde opp etter mange år med apestyre

Anonymous poster hash: 75af1...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...