Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg har 3 barn. De to første kunne være leie og sinte som spedbarn/småbarn, men lot seg trøste med kos, vugging, sang osv. Tredjemann er en aktiv 1-åring som stort sett er blid, men når han er lei eller sint så tipper han helt over. Sånn har det vært fra han var liten baby. Hylskriker og det er ingenting som hjelper! Han vil opp, men vil ikke allikevel...vil ikke kose...nytter ikke å avlede...kan skrike som besatt i en halvtime. Akkurat det samme gjelder om kvelder/netter. Han får slike "anfall" og er ikke til å roe. Har vært hos lege, men han finner ikke noe som tilsier han skal ha noen fysiske plager... Noen som har vært borti noe lignende? Anonymous poster hash: bc1d8...5a4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Min var sånn når han ble overtrøtt... ikke noe som nyttet annet enn å få ham til å sove, noe som kunne være en utfordring i seg selv. Anonymous poster hash: 25db1...ddb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Ja det var en av en utfordring da han var baby her også...nå blir han sånn på alle tider av døgnet, så tror ikke nødvendigvis det har å gjøre med at han er overtrøtt heller. Håper virkelig det blir bedre etterhvert som han lærer å snakke og kan si hva som er galt. Anonymous poster hash: bc1d8...5a4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Min var også sånn, helt vanvittig vanskelig å trøste/roe og tok ikke imot kos. Veldig urolig. Begynte seriøst å lure på om det feila han noe. Det ble gradvis bedre rundt 1-1 1/2 år. Nå er han over 2 og tar imot trøst og elsker å få kos av mammaen sin ❤️ Anonymous poster hash: 9dd68...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå