Gå til innhold

Til dere med delt økonomi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tildels.. Hvor mye skyter dere inn hver på regningskonto?

 

Anonymous poster hash: 0ad42...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter inn 14.500 kr

Han setter inn 19.000 kr

 

Det skal dekke regninger, lån og mat.

 

Resten av utgiftene, klær, lommepenger til ungene, frisør, gaver og andre ting deler vi på ettersom det passer. Er aldri sånn at en er blakk og den andre vasser i penger liksom, vi har nok omtrent like mye til eget bruk.



Anonymous poster hash: af74c...2bd
Skrevet

13 000 hver. Dette er bare til faste utgifter. Da betaler vi mat utenom + alt annet vi trenger. Det deler vi bare på sånn som det passer der og da.

 

Anonymous poster hash: 6a161...9e5

Skrevet

Tør jeg spørre hvor mye dere har netto utbetalt i mnd da? For jeg er vikar og har litt varierende inntekt. Men har gått i fast vikariat en stund og har hatt inn mellom 20-22 000 i mnd, han har 25. Så får vi barnetrygd på 1900 og litt i bidrag for eldste, 2000 ca. Så vi har jo like mye omtrent. 33 000 i utgifter ca, utenom klær og aktiviteter..

 

Anonymous poster hash: 0ad42...88a

Skrevet

Tør jeg spørre hvor mye dere har netto utbetalt i mnd da? For jeg er vikar og har litt varierende inntekt. Men har gått i fast vikariat en stund og har hatt inn mellom 20-22 000 i mnd, han har 25. Så får vi barnetrygd på 1900 og litt i bidrag for eldste, 2000 ca. Så vi har jo like mye omtrent. 33 000 i utgifter ca, utenom klær og aktiviteter..

 

Anonymous poster hash: 0ad42...88a

Jeg har utbetalt ca 32 00, han har utbetalt ca 28 000. I tillegg har vi 1 barnetrygd. I tillegg har jeg firmabil, og den skatter jeg jo også av, så sånn sett betaler jeg 4000 mer i mnd enn han.

Jeg sitter igjen med mer enn han hver mnd, men da er det også ofte jeg som tar utgiften på utstyr / klær til barnet.

 

Anonymous poster hash: 6a161...9e5

Skrevet

Eh, ingenting....den som får regningen betaler den. Siden jeg tjener desidert dårligst, må mannen stadig overføre penger til min brukskonto😂

 

Anonymous poster hash: 84c35...008

Skrevet

Eller tildels.. Hvor mye skyter dere inn hver på regningskonto?

 

Anonymous poster hash: 0ad42...88a

 

Det har jo ikke så mye å si hvor mye vi setter inn, siden det er nok til å dekke de faste utgiftene våre (og dine/deres er gjerne noe helt annet). Men for tiden er det 11 000 hver. 

 

Anonymous poster hash: 7a351...176

Skrevet

Han: 20.000 på regningskonto.

Jeg: 10.000 på regningskonto og ca 5000 på feriekonto. Det er jeg som handler mat..derfor han setter inn mer enn med på regningskonto. Barnetrygden går rett til barnas konto så de regner jeg aldri med.

 

Anonymous poster hash: 4f33a...0b5

Skrevet

Vi deler alle faste utgifter likt, setter inn 15000 hver. 



Anonymous poster hash: 63456...d4a
Skrevet

Jeg 19 000, han 20 000.

 

Anonymous poster hash: c3b3d...142

Skrevet

Jeg 19 000, han 20 000.

 

Anonymous poster hash: c3b3d...142

Det dekker lån og andre felles regninger og innkjøp, mat, bensin, klær og utstyr til barn. Og ferie, men til ferie må vi som regel sette inn litt ekstra.

 

 

 

Anonymous poster hash: c3b3d...142

Skrevet

 

Jeg setter inn 14.500 kr

Han setter inn 19.000 kr

 

Det skal dekke regninger, lån og mat.

 

Resten av utgiftene, klær, lommepenger til ungene, frisør, gaver og andre ting deler vi på ettersom det passer. Er aldri sånn at en er blakk og den andre vasser i penger liksom, vi har nok omtrent like mye til eget bruk.

 

Anonymous poster hash: af74c...2bd

 

Jeg har inkludert barnetrygd og hjelpestønad 18.000 i måneden

Han har 25.000 i måneden.

 

Anonymous poster hash: af74c...2bd

Skrevet

Vi tjener omtrent like mye. Har fordelt regningene mellom oss, har ingen egen regningskonto. Lånet trekkes fra hans konto, men jeg overfører fast ca halvparten sv avdragene til ham i mnd. Ellers betaler han SFO, jeg betaler strøm og kommunale avgifter. Større ting fordeler vi underveis. Vi har god råd, bruker aldri opp månedens lønn, då det er ikke noe stort problem.

 

Anonymous poster hash: 20324...b14

Skrevet

Han 25.000, jeg 6000.

 

Anonymous poster hash: d9ad7...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...