Gå til innhold

Fikk verdens fineste kommentar fra stedatter i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker deg like godt som jeg liker mamma. ❤️

Ville dele en gladhistorie om stemor og stedatter her inne da det som regel bare er triste historier her inne.

Anonymous poster hash: 38f95...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er en skrekkhistorier for mange mødre istede for en gladhistorie. .

Anonymous poster hash: 54c75...17d

Skrevet

Hvis man bryr seg om barnets beste så ville man ikke sett på det som en skrekkhistorie. Det er til barnets beste at det har et supert forhold også til stemor. Og det å like stemor like mye som moren betyr jo ikke at mor har fått en konkurrent i stemor. Føler mor det så er det mor som eier problemet.

Så koselig at du og stedatteren din har så godt forhold, Hi :)

Anonymous poster hash: 1cdd6...e42

Skrevet

Hvorfor?

Min stedatters mor sier hun er kjempe glad for at vi har så flott forhold og at hun er 100% trygg på at hennes datter har det godt hos oss.

Det må da være mye bedre å sende barnet til en hun er glad i? Barn er ærlige. Trivsel må da være det viktigste?

HI

Anonymous poster hash: 38f95...3ea

Skrevet

Tror dette er en skrekkhistorier for mange mødre istede for en gladhistorie. . Anonymous poster hash: 54c75...17d

Hvorfor?

Min stedatters mor sier hun er kjempe glad for at vi har så flott forhold og at hun er 100% trygg på at hennes datter har det godt hos oss.

Det må da være mye bedre å sende barnet til en hun er glad i? Barn er ærlige. Trivsel må da være det viktigste?

HIAnonymous poster hash: 38f95...3ea

Mange mødre og stemødre går ikke over ens og konkurrerer nesten. Jeg håper barna mine får en stemor som virkelig bryr seg og de blir glad i om ekteskapet mitt skulle ryke:)

Skrevet

Sånn er min herlige stedatter også, hun setter meg minst like høyt som moren, er mer fortrolig med meg ol.. :) forskjellen er at moren haaater det, og er overhodet ikke takknemlig for at datteren har meg.

Anonymous poster hash: 503eb...735

Skrevet

Vel.. nå sier jo barn ofte ting for å please og ting de tror er forventet av dem..

Anonymous poster hash: 48fe6...024

Skrevet

Vel.. nå sier jo barn ofte ting for å please og ting de tror er forventet av dem..

Anonymous poster hash: 48fe6...024

Ofte merker man litt forskjell altså. Stedatteren min kan finne på å si ting som hun tror er forventet. Stesønnen min er mye mer spontan og det lyser ekte glede ut av hele ham når han slenger seg rundt halsen min. Det er garantert ikke fordi han tror det er forventet av ham på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 09b4e...522

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så koselig :-) :-)

Jeg fikk en gang høre av min datter at det ikke gjorde noe hvis jeg døde, for hun hadde jo en mamma til. Den svei! Men det skal sies at hun da var knapt 4 år, så det var vel hennes måte å si at hun likte stemor på. Nå er hun stor og liker stemor mer enn sin egen far, så det er jo fint :-)

Skrevet

Kjempe bra! Jeg hadde en ond stemor som gjorde til mange tårer og at jeg til slutt ikke ville vere med pappa. . Så jeg hadde gjort alt for å få et godt forhold til stemor om jeg hadde vert mor til barnet

Anonymous poster hash: a6238...f95

Skrevet

Tror dette er en skrekkhistorier for mange mødre istede for en gladhistorie. . Anonymous poster hash: 54c75...17d

Hvorfor?

HIAnonymous poster hash: 38f95...3ea

Mange mødre og stemødre går ikke over ens og konkurrerer nesten. Jeg håper barna mine får en stemor som virkelig bryr seg og de blir glad i om ekteskapet mitt skulle ryke:)

Hehe sier du nå ;) om du blir singel og fortsatt har følelser for mannen og det kommer inn en ny dame så får vi høre igjen da;) selvom man vil barnets beste har sjalusi en tendens til å overta

Anonymous poster hash: 7e63a...094

Skrevet

Hehe sier du nå ;) om du blir singel og fortsatt har følelser for mannen og det kommer inn en ny dame så får vi høre igjen da;) selvom man vil barnets beste har sjalusi en tendens til å overta

Anonymous poster hash: 7e63a...094

Var ikke meg du linket svar til, men hvis man som mor sliter så med å akseptere brudd med mannen at man vil la egne ubearbeidede følelser og sjalusi få ødelegge for barnets forhold til andre viktige voksen i dets liv, da burde man kanskje revurdert det å få barn.

Har ingen problem med å forstå at man kan føle slik hvis mannen f.eks. har vært utro og går til elskerinnen, men likevel er det et problem man må ta tak i og bearbeide slik at det ikke går ut over barna.

Hvis man ikke unner barna sine å ha det bra hos far og fars nye familie, da har man et seriøst problem og trenger hjelp!

Anonymous poster hash: 1cdd6...e42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...