Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Forstår ikke at folk betaler 2000 kroner hos frisør når de et par dager seinere må vaske håret og dermed ser ut som alle oss andre. Det Anonymous poster hash: f701c...f9f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Jeg har bare hatt én frisør som har forstått mitt hår. Når han klipper meg så ser håret like fint ut også etter at jeg har vasket det. Ingen andre har greid det. Nå har jeg ikke råd til frisøs og har begynt å klippe meg selv. Det ser bedre ut å klippe det selv enn å gå til en "billig" frisør. Men jeg gleder meg til å få klippet meg hos min faste frisør igjen - han er verdt hver en krone han tar! Anonymous poster hash: 21138...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå