Gå til innhold

frisører er oppskrytt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke at folk betaler 2000 kroner hos frisør når de et par dager seinere må vaske håret og dermed ser ut som alle oss andre. Det

 

Anonymous poster hash: f701c...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt én frisør som har forstått mitt hår. Når han klipper meg så ser håret like fint ut også etter at jeg har vasket det. Ingen andre har greid det. Nå har jeg ikke råd til frisøs og har begynt å klippe meg selv. Det ser bedre ut å klippe det selv enn å gå til en "billig" frisør. Men jeg gleder meg til å få klippet meg hos min faste frisør igjen - han er verdt hver en krone han tar! :)



Anonymous poster hash: 21138...cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...