Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Med fire soverom, loftstue og stor garasje. Blir det trangt? Anonymous poster hash: 7f37f...036
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Vi er 3 barn på 139 m2 Planløsning er bra så føles ikke trangt Anonymous poster hash: e3d58...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Vi er en familie på 5 på 156 kvm. Fire soverom og dobbelgarasje. Finnes ikke trangt! Anonymous poster hash: c0b43...f5d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Vi blir en familie med 3 barn på 126 kvm. God planløsning, 3 store soverom og et litt mindre + 2 bad. Kjøkkenet er lite, eneste som irriterer meg. Anonymous poster hash: 67cd2...c5e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Trangt, nei! Anonymous poster hash: 560b7...6a4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Tror dere greier dere. Anonymous poster hash: 188a5...1d2
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Med fire soverom, loftstue og stor garasje. Blir det trangt? Anonymous poster hash: 7f37f...036 Kommer vel helt an på hvordan romløsningen i boligen er. Det er jo feks et soverom til hver og en ekstra stue. Vi bor to barn og to voksne på ca 100 kvm. Det jeg savner mest er to bad, vaskerom og en ekstra stue. Anonymous poster hash: bc334...b19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Vi bor på 147 kvm, og naboene med tilsvarende bolig (rekkehus) har 7 barn. Har ikke hørt dem klage Anonymous poster hash: 8ba95...846
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Vi har 3 barn, og bor på ca 140 kvm. 4 soverom og bad oppe, stue, kjøkken og bad i inngangsetasjen (pluss gang, seff.) Og kjellerstue i kjelleren. Har ikke garasje, men masse bodplass i kjelleren og under verandaen. Så eneste vi mangler er tak over bilen;-) :-P Savner IKKE mer plass, og med unntak av at det ene barnerommet godt kunne vært litt større er absolutt alle rom mer enn store nok! :-D Anonymous poster hash: cc6b2...df8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Det hadde vært en drøm for oss med tre barn, vi bor på 90. Klarer oss men har et rom for lite og minstemann begynner å vokse ut av rommet vårt Anonymous poster hash: f9853...621
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Hahaha! Anonymous poster hash: eea19...575
trekkoppfugl Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Vi bor på 50 med ett barn, og synes det er akkurat passe :)så om man regner det om til tre, blir det jo toppers!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Jeg er vokst opp i en leilighet på 68 kvm med to soverom sammen med to brødre og mor og far. DET kan kalles trangt. Anonymous poster hash: b571a...d1f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Vi er 4 stk på 160 kvm. Men vi bruker pr nå kun den ene etasjen. De er på 80 kvm hver. Kjøpte huset grunnet 2 soverom, bad og stue i kjeller, som barna skal få når de blir eldre. Det brukes ikke nå, annet enn vaskerommet i kjelleren. Anonymous poster hash: b2dab...69e
shari_z Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 Kommer an på planløsningen og hvordan dere liker å ha det. Jeg er oppvokst i en familie på 5 (2 voksne og 3 barn) på 210 kvm. Det var bare normalt. Til jeg flyttet til Norge. Nå har jeg min egen familie med 3 barn pluss mann på 86 kvm og synes barndomshuset er svært, mens her vi bor nå kunne godt vært litt større (men er fornøyd likevel).
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Uff ja. Håper virkelig ikke dere vurderer det?? Anonymous poster hash: 0e057...530
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 Antall kvadratmeter spiller ikke så stor rolle. Det avhenger mye mer av planløsning. Vi er fire pluss hund på 139 kvm, og det er trangt, men det er mest pga dårlig planløsning. Anonymous poster hash: c6757...eb9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #18 Skrevet 12. november 2015 Det er det vi har, ikke noe problem Anonymous poster hash: fa42b...aca
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #19 Skrevet 12. november 2015 Vi er 5 på 80 kvm. Går helt fint det. Barna er små, vi trenger et bad til, ekstra stue og soverom om noen år. 150 høres mer enn godt nok ut for min del Anonymous poster hash: c24d3...e72
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #20 Skrevet 12. november 2015 Vi har 64 km2 på 2 voksne og tre barn... vi har det faktisk veldig fint sammen:) Anonymous poster hash: c71d8...e5e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #21 Skrevet 12. november 2015 kvm selvfølgelig:) ... Anonymous poster hash: c71d8...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå