Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg venter min første og ny I gamet...lurer på om man har 1 dyne til vogn og 1 til seng vanligvis? Anonymous poster hash: 3f306...862
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Jeg hadde det. Men det var sommerbabyer, man bruker vel vognpose nå om vinteren, da trenger du ikke dyne oppå. Anonymous poster hash: b52bb...e9f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Fikk baby i september. egen dyne til seng, vognpose/teppe i vogna. Anonymous poster hash: 51987...a6e
Canvas Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Venter januarbaby, har dyne til senga, og vognpose + teppe til vogna. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Fikk august baby, har en dyne til seng, og en dyne til vogn. Har fortsatt dyne i vogna, selv om jeg bruker pose også nå. Det ser finere ut med dyne og vognteppe over posen Anonymous poster hash: 1d853...6c6
Blondzilla Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Fikk august baby, har en dyne til seng, og en dyne til vogn. Har fortsatt dyne i vogna, selv om jeg bruker pose også nå. Det ser finere ut med dyne og vognteppe over posen Anonymous poster hash: 1d853...6c6 Pass på at ikke babyen blir overopphetet. Det der høres jo helt ekstremt ut.
klishe89 Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Fikk baby i mai så har en dyne til vogn og en til seng. I sommer brukte jeg mest helseteppe, men dyne dersom det var litt kjøligere (sommerdyne). Nå bruker jeg sommerpose og dyne siden det er så mildt. Har ventet med dunposen, men når den kommer i vognen dropper jeg dynen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Fikk august baby, har en dyne til seng, og en dyne til vogn. Har fortsatt dyne i vogna, selv om jeg bruker pose også nå. Det ser finere ut med dyne og vognteppe over posen Anonymous poster hash: 1d853...6c6 Pass på at ikke babyen blir overopphetet. Det der høres jo helt ekstremt ut. Tviler på at en lett dyne, pluss et pynteteppe gjør noe særlig utslag på varmen altså. Dessuten sjekker jeg jevnlig nedi vogna, og det er helt fin temperatur nedi der Jeg har også en stor vogn, så det hjelper på at det ikke er så åpent. I en liten vogn hadde det kanskje vært mye, og trangt. Anonymous poster hash: 1d853...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå