Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Dattern min blir nå plutselig utredet for allergi. I lang tid har hun klaget over smerter i korsryggen,så hun har vært hos fysioterapeut mange ganger. Men han finner ingenting galt i det hele tatt,og ba oss snakke med fastlegen om andre mulige problemer som en 4åring kan påstå gjør vondt i ryggen. Legen startet,og avsluttet,med Undersøkelse av magen. Sier at hun er veldig oppblåst pga mye gass? Og sendte oss rett på sykehuset for blodprøver ift allergi. Hun promper mye,og har normal til noe løsaktig avføring. Normal farge stort sett,men innimellom litt lys gråbrun. Vi har ikke lagt merke til at hun blir noe verre av noe vi spiser... Legen sa at om det ikke vises noe på blodprøver, så sender han oss til barnelege. Hva kan dette være da? Hun har ingen andre symptomer eller plager. Og hva gjør en barnelege evt om det ikke kommer frem noe på blodprøver? Jenta har helt angst for sykehus og "hvitfrakker" pga en tidligere operasjon (noe helt annet enn mageproblemer) så om de skal holde på med smertefulle Undersøkelser,må de faktisk legge henne i narkose. Hun får angstanfall og slår seg fullstendig vrang. Bare noe så enkelt som å måle blodtrykk,må det 4 voksne til for å holde,og det er klart det gir henne en traumatisk opplevelse av helsepersonell... Og blodtrykket blir jo ikke målt riktig da heller. (måtte måle ifb narkose før operasjonen). Ønsker virkelig ikke at hun skal ha flere slike opplevelser :-S Anonymous poster hash: 96253...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå