Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg kjenner en person som jeg må omgås med fordi det forventes. Jeg kan altså ikke bryte denne relasjonen uansett hvor mye jeg ønsker. Personen setter seg konstant i en offerrolle der alt han gjør unnskyldes med at det er så synd på han fordi sånn og sånn. Han kan ikke stilles til ansvar for noe fordi noen en eller annen gang ikke har vært helt snille med han. Dette proklameres høyt og ofte, i alle settinger. Det er ikke en ting du har opplevd som ikke han har opplevd verre, det er ikke en situasjon som han kan stilles til ansvar for og alle må være snille som lam og trippe på tå rundt han for stakkars han har det så fælt. Han legger stadig ut ting på Facebook om hvorfor folk må sånn og sånn, og hvis de ikke gjør det kan de ryke og reise. Jeg er ikke en person som orker å trippe på tå rundt et sånn "unnskyld at jeg er til-menneske". Vedkommende jobber selvfølgelig ikke for alle andre arbeidstakere er ondskapsfulle mobbere og det har alltid dukket opp mystiske vondter og allergier som gjør at det er umulig å fungere i jobb. Hvordan skal jeg klare å omgås med denne personen? Noen som kjenner noen slike? Hva gjør dere? Jeg kjenner jeg er utslitt etter noen få timer med vedkommende. Anonymous poster hash: c134e...376
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Forstår ikke hvorfor du må omgås ham. Er han nær familie? Anonymous poster hash: f3ead...1ad
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Forstår ikke hvorfor du må omgås ham. Er han nær familie? Anonymous poster hash: f3ead...1ad Ja, på min manns side. Anonymous poster hash: c134e...376
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Høres ut som min svigermor. Mannen valgte å flytte ut av landet. Nå sees de en gang i året og snakker ellers bare på telefon. Med såpass avstand fungerer forholdet helt greit. Anonymous poster hash: 3f484...ac3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Høres ut som 1/4 av DIB....... Anonymous poster hash: 70bd0...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå