Gå til innhold

adventskalender til foreldrene mine, trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage til mine foreldre.

kommer på twist og flaxlodd, små hjertelapper med beskjeder fra barna.

Noen andre som kan tipse om noe lurt? som helst ikke koster skjorta!

Anonymous poster hash: 70b49...e4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at de har lyst på kalender?

Jeg trodde de fleste voksne var lite interessert i å åpne slike smågaver hver dag. Den enkleste varienten måtte være en pose med 24 tvist og beskjed om at de kunne ta en hver dag. Ellers anbefaler jeg sexkalender. Det kan de ha det morro med uten at det hoper seg opp småtng de ikke har bruk for.

Anonymous poster hash: 433a4...527
Skrevet

Lagde til mamma i fjor, og hun ble superglad.

Hadde blant annet FLAXlodd, garn, krydder hun liker, marsipangris og annen godis, lebepomade, kryssordpenner og viskelær, shampo og balsam, dusjsåpe, invitasjon til middag, juleverksted med barnebarn, osv.

Alt er ting hun trenger og liker godt, og hun gledet seg enormt over hver dag og hver pakke.

Veldig få av pakkene kostet noe særlig heller, så ble ikke dyrt. Er dere flere søsken kan dere jo også evt gå sammen, spleise og lage sammen

Anonymous poster hash: 12d64...639

Skrevet

Jeg trodde de fleste voksne var lite interessert i å åpne slike smågaver hver dag. Den enkleste varienten måtte være en pose med 24 tvist og beskjed om at de kunne ta en hver dag. Ellers anbefaler jeg sexkalender. Det kan de ha det morro med uten at det hoper seg opp småtng de ikke har bruk for.

sexkalender til mine foreldre?? 

Noen andre med forslag???

HI

Skrevet

Lagde til mamma i fjor, og hun ble superglad.

Hadde blant annet FLAXlodd, garn, krydder hun liker, marsipangris og annen godis, lebepomade, kryssordpenner og viskelær, shampo og balsam, dusjsåpe, invitasjon til middag, juleverksted med barnebarn, osv.

Alt er ting hun trenger og liker godt, og hun gledet seg enormt over hver dag og hver pakke.

Veldig få av pakkene kostet noe særlig heller, så ble ikke dyrt. Er dere flere søsken kan dere jo også evt gå sammen, spleise og lage sammen

Anonymous poster hash: 12d64...639

Takk for mange supre tips :) :) 

Skrevet

sexkalender til mine foreldre??

Noen andre med forslag???

HI

Hehe 😂 Synes jeg ser foreldrene dine (uten at jeg vet hvem de er) når de får noe slik av deg 😂 Det forslaget må være tull!!!

Anonymous poster hash: 159e3...269

Skrevet

Hahaha...sexkalender til egne foreldre, fnis!

Gode forslag her. Jeg legger til olivenolje, hjemmelaget karameller, flere juleaktiviteter med barnebarn. Gratisprøver eller småprodukter med håndsåpe, håndsprit. Vin og ost

Skrevet

Kalender er kjempekoselig. Glad jeg klarer å glede meg over sånt som voksen også :) Hva med ett par opplevelser i kalenderen også? Gavekort på cafe. Kino eller lignende? :)

Anonymous poster hash: 4fb68...c63

Skrevet

Holder på å lage til mamma.

Der har jeg neglakk, neglepynt, smykker, sånn til å ha te i løsvekt i, alt kjøpt på ebay :D

Skal i tillegg ha litt krydder, lypsyl, en dusjsåpe, duftlys, en liten pose te, og så får jeg se hva jeg kan finne :)

Hun vet ikke at jeg lager, men tror hun blir glad :)

Anonymous poster hash: 9f80d...0dc

Skrevet

Vi har også laget med bl.a Juleservietter, hvite kubbelys barna har pyntet på, hyggelig bilde av besteforeldre sammen med barna, sjokolade, pyntet fyrstikkesker. Male på telys

Anonymous poster hash: 922df...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...