Gå til innhold

shit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går i fra min mann. Har 2 sønner på 3 og 6 år. Etter søt er betalt sier jeg igjen med 4000 kr. Skal ha ungene 50 50.. hvordan i alle dager skal jeg overleve😢😢

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er betalt, da? Firetusen til mat osv går helt fint. Ellers må du jobbe ekstra.



Anonymous poster hash: baa51...ea6
Skrevet

Hva skal det dekke da?

 

Har du sjans til å ta en ekstrajobb de ukene/helgene barna ikke er hos deg?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Skrevet

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Skrevet

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

 

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Ta på deg ekstra.

Ei nattevakt er 2000kr utbetalt!

Tar du to vakter i mnd har du doblet budsjettet ditt.

 

Dette klarer du!

 

 

Anonymous poster hash: 6233a...d20

Skrevet

 

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Ok. Men du må jo finne en måte å øke inntekten din, så mitt forslag er å snu alle stener. Om det betyr at du må jobbe litt ekstra når du har ungene, så må du faktisk det.

 

Lykke til.

 

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Skrevet

 

 

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Ok. Men du må jo finne en måte å øke inntekten din, så mitt forslag er å snu alle stener. Om det betyr at du må jobbe litt ekstra når du har ungene, så må du faktisk det.

 

Lykke til.

 

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Når jeg jobber helger jobber jeg 12 timers skift. Vanskelig å få barnevakt så lenge

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

 

 

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Ta på deg ekstra.

Ei nattevakt er 2000kr utbetalt!

Tar du to vakter i mnd har du doblet budsjettet ditt.

 

Dette klarer du!

 

 

Anonymous poster hash: 6233a...d20

Jobbet ikke i helsevesenet. Jobber I butikk

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

 

 

 

 

Den uka ungene er hos meg har jeg fri 3 dager i uka. Men avhengig av å levere og hente i barnehagen og sfo.

 

Pengene skal rekke til drivstoff,strøm , mat og mobil.. bor på landet så er helt avhengig av bilen. Leier billig 4000 kr. Inkludert vann og Internett

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Da er jeg enig i at det er litt lite med 4000.

 

Hva med den uka ungene er hos far da? Kan du få deg en helgejobb da, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Jobbet 3 hver helg nå. Ser for meg at det blir litt vanskelig.. annenhver kolliderer jobbe helga min med den helga jeg har ungene

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Ok. Men du må jo finne en måte å øke inntekten din, så mitt forslag er å snu alle stener. Om det betyr at du må jobbe litt ekstra når du har ungene, så må du faktisk det.

 

Lykke til.

 

 

Anonymous poster hash: 6b7db...bcf

Når jeg jobber helger jobber jeg 12 timers skift. Vanskelig å få barnevakt så lenge

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

 

Da må du søke nye jobber. Det er ikke alle stillinger som er forenlige med å være aleneforeldre. Alternativet er å la barna bo mer med far.

 

Anonymous poster hash: d4248...cd1

Skrevet

Men hvor stor stilling har du da?

Hvis du jobber mer enn halv stilling samt har så lav husleie, så burde jo det gå rundt? Dere skal jo dele alt av utgifter på ungene som brhg/sfo samt klær og utstyr?

 

Om du jobber 12 timersskift så vil det vel bli litt UB-tillegg? Og kan du ha krav på bidrag selv om dere deler omsorgen?

 

Jeg tror jeg ville søkt en ny butikkjobb. Kanskje du kan jobbe daguke når du har barna og kveldsuke når de er hos faren?

Det gjorde jeg da jeg var alenemor og jobbet i butikk..

 

Og de aller fleste jeg kjenner som jobber i butikk jobber annenhver helg, kunne det vært en løsning? For da kunne du jobbet de helgene ungene er borte.

 

Anonymous poster hash: d6a61...b96

Skrevet

Men hvor stor stilling har du da?

Hvis du jobber mer enn halv stilling samt har så lav husleie, så burde jo det gå rundt? Dere skal jo dele alt av utgifter på ungene som brhg/sfo samt klær og utstyr?

 

Om du jobber 12 timersskift så vil det vel bli litt UB-tillegg? Og kan du ha krav på bidrag selv om dere deler omsorgen?

 

Jeg tror jeg ville søkt en ny butikkjobb. Kanskje du kan jobbe daguke når du har barna og kveldsuke når de er hos faren?

Det gjorde jeg da jeg var alenemor og jobbet i butikk..

 

Og de aller fleste jeg kjenner som jobber i butikk jobber annenhver helg, kunne det vært en løsning? For da kunne du jobbet de helgene ungene er borte.

 

Anonymous poster hash: d6a61...b96

 

Jeg har 60 % stilling. Kan ikke få flere timer enn det jeg har.. lønnsprosenten høy. Sjefen jobber mest mulig for å dekke dette inn..

 

Blir litt ub tillegg når jeg jobber helger og kvelder.. 2 kvelder annen hver uke.

 

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

Bli ringevikar i helsevesenet. Barne-avlastningsbolig,pleiehjem eller bolig for mennesker med spesielle behov. Vet det er stort behov rundt om. En kollega av meg kommer på senvakt etter dagjobben,og jobber alle helger som barna er hos far. Hun er i samme situasjon som deg.

 

Anonymous poster hash: d1f8d...7d4

Skrevet

Da må du bare jobbe mer da, så du tjener mer. Nytter ikke komme med unnskyldninger når du har unger å forsørge.

Hvis du ikke greier sørge for dem, så får du la far ha dem mest og droppe 50/50.



Anonymous poster hash: d817b...829
Skrevet

Bli ringevikar i helsevesenet. Barne-avlastningsbolig,pleiehjem eller bolig for mennesker med spesielle behov. Vet det er stort behov rundt om. En kollega av meg kommer på senvakt etter dagjobben,og jobber alle helger som barna er hos far. Hun er i samme situasjon som deg.

 

Anonymous poster hash: d1f8d...7d4

Tusen Takk for tips!!

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Skrevet

Hva med å ha barna mest hos deg? Så får du i hvert fall litt bidrag?

 

Anonymous poster hash: 80f71...2b9

Skrevet

Hva med å ha barna mest hos deg? Så får du i hvert fall litt bidrag?

 

Anonymous poster hash: 80f71...2b9

Er ett forslag som dessverre ikke far godtar..

 

Anonymous poster hash: 3d4fa...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...