Gå til innhold

Føler meg fortsatt som et mobbeoffer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne.. Jeg er visst alltid usynlig ... Men selvsagt ikke bare her inne..

Anonymous poster hash: 88eb8...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne er de fleste mer eller mindre usynlig, noen få litt mer synlige enn andre. Jeg er en del av de usynlige også, men slik vil jeg ha det her på forumet.

I det virkelige livet så må du tørre å ta litt plass, ta din plass, si meningene dine. Og samtidig gi litt mer f... i hva andre mener.

Om du sliter med følger etter tidligere mobbing så kan det være lurt å gå til en psykolog for å bearbeide det og for å bygge selvbildet ditt.

Begynn også å gjøre noe som du liker for din egen del, noe du finner glede i. Da vil du få mer positive ting i livet ditt, det skaper mer glede. Begynn å trene også, det bedrer ofte selvbildet.

Anonymous poster hash: 39047...fde
Skrevet

Vil ikke at du skal føle deg usynlig her inne, men jeg har virkelig ikke noe mer å bidra med en Anonym over meg skrev. Her inne er vi ekstremt mange usynlige. Flesteparten vil jeg si.

Anonymous poster hash: 6f673...51b

Skrevet

Ønsker du å være synlig her inne kan du jo ikke være anonym. Samtidig er dette neppe det enkleste stedet å øve på synlighet.

Skrevet

Enig med sug lut. Skal du bli synlig her inne må du skrive med fast nick og våge å stå for dine meninger. Men som hun sier, dette er kanskje ikke stedet å øve på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...