Gå til innhold

Seksuelt tiltrukket av mannens kompis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, føler meg forferdelig! Gift i flere år, sammen i over 12 år. Har slitt seksuelt i flere år (6 år). Han er ikke så velutstyrt, holder knapt 20 sekund og vorspiel gjelder ikke.

Han har en kompis som er vanvittig koselig og ......velutstyrt. Plutselig tenker jeg konstant på han. Han er gift også, så kommer aldri til å skje noe. Likevel fantaserer jeg ofte om han. Og han har gitt uttrykk for at han synes jeg er flott. 

Føler jeg meg helt forferdelig. Skjønner jeg er seksuelt frustrert, og kommer selvsagt ALDRI ti å være fysisk utro. Dagens utblåsning...

Anonymous poster hash: 6de78...cd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han er velutstyrt?😆😆

Anonymous poster hash: 263ac...8f7

Skrevet

Sjelden vi har vorspiel før sex.. 😂😂😂 Det er mest når vi skal på byn eller no.

Men sånn over til problemet.. To valg:

1) fiks det med mannen din. Introduser Leketøy osv.. Sexolog.. Terapeut, snakk med noen - sammen!

2) Gå fra hverandre..

Hørt rykter om at størrelsen ikke teller, selv om den er deal breaker for meg. Hvordan vet du at kompisen er så velutstyrt?

Anonymous poster hash: 7b9c3...3ef

Skrevet

Så et bilde etter en guttetur engang. Og har hørt guttene snakke. Er ingen tvil. Vet jo at det ikke er noen garanti for å være god i senga, men er så frustrert at jeg tenker vel ikke klart. 

Å gå ifra hverandre er ikke noe alternativ. Og har snakket i 6 år.... HI

Skrevet

Hva skjedde for seks år siden som gjorde at sexlivet deres begynte å slite?

Hva har du og mannen gjort for å fikse sexlivet disse seks årene?

Hvorfor har dere ikke forspill til sexen?

Snakker dere sammen om problemene?

Lite utstyr kan kompenseres med teknikk og innlevelse, samt at mannen er oppmerksom på å også stimulere deg. Og selvfølgelig gjensidig, at du er opptatt av hans nytelse også.

Det at han holder kort tid, det kan han trene opp, så det bør heller ikke være en unnskyldning hvis det ikke ligger noe fysisk bak.

Anonymous poster hash: 78baf...2b2
Skrevet

Lite utstyr kan kompenseres med teknikk og innlevelse, samt at mannen er oppmerksom på å også stimulere deg. Og selvfølgelig gjensidig, at du er opptatt av hans nytelse også.

Det at han holder kort tid, det kan han trene opp, så det bør heller ikke være en unnskyldning hvis det ikke ligger noe fysisk bak.

Tenkte vel at det "gikk seg til". Aldri tent på en mann slik før. Tror at han har fått noen litt "fleipete" kommentarer om størrelsen som har såret han. Saken er at det aldri har plagd meg (sagt det også). Sitter vel i. Føler nesten at han ikke liker å ta på meg, men er vel bare usikker. 

Føler bare for å bli lagt over nærmeste bord å bli rundpult nå. Jepp, frustrert. HI

Skrevet

Tenkte vel at det "gikk seg til". Aldri tent på en mann slik før. Tror at han har fått noen litt "fleipete" kommentarer om størrelsen som har såret han. Saken er at det aldri har plagd meg (sagt det også). Sitter vel i. Føler nesten at han ikke liker å ta på meg, men er vel bare usikker. 

Føler bare for å bli lagt over nærmeste bord å bli rundpult nå. Jepp, frustrert. HI

Forståelig at du er frustrert, men det hjelper jo ikke hvis du og mannen ikke gjør noe mer for å reparere sexlivet deres.

Er det andre ting som ikke fungerer i forholdet som kan spille inn?

Har dere vurdert sexolog?

Skrevet

Forståelig at du er frustrert, men det hjelper jo ikke hvis du og mannen ikke gjør noe mer for å reparere sexlivet deres.

Er det andre ting som ikke fungerer i forholdet som kan spille inn?

Har dere vurdert sexolog?

Bor på et lite sted, så er ikke sexolog her. Føler vi snakker og ting bedrer seg, men varer aldri lenge. Han er ganske lukket når det gjelder sex. Ellers fungerer vi kjempe bra ilag. 

Skrevet

Kjenner du kna til kompisen? Foreslå noe spennende sammen som par? Har du pratet med denne kompisen, hvordan vet du at han syns du er flott?

Anonymous poster hash: d3996...c5d
Skrevet

Dere får få med vennene på noe gøy sammen med dere da vettu !! Kanskje alle 4 trenger en liten forandring

Anonymous poster hash: 2814b...802

Skrevet

Bytt fokus fra at du har lyst på kompisen til hva du kan gjøre for å få det bedre.

Størrelse betyr absolutt ingenting (den beste sexen er jo med damer uansett ;) ), det finnes alltids dildoer som er store nok!

Introduser litt bdsm, rollespill, tull og lek så tenker jeg du glemmer mr. Junk rimelig kvikt!

Anonymous poster hash: cbc6b...a80
Skrevet

Kjenner du kna til kompisen? Foreslå noe spennende sammen som par? Har du pratet med denne kompisen, hvordan vet du at han syns du er flott?

Anonymous poster hash: d3996...c5d

Vi har i alle år hatt en flørtende tone. I sommer fortalte han flere ganger at han synes jeg er flott, men av hensyn til mannen vil han aldri trå over "grensen". Og det er jeg jo enig i selvsagt. Han og kona har slitt litt i forholdet sitt også. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...