Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Har noen erfaring med operasjon av overheng på mager etter graviditet/KS? Fikk du det dekket? Hvor mye heng hadde du? Hvor mye veide du da du opererte? Var det vondt? Ble du sykemeldt lenge? Hvor lang tid før du var i form igjen? Anonymous poster hash: a3819...b87
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Hva har vekt med det å gjøre? Er du overvektig selv? Da bør du vel gå ned de siste kiloene slik at henger blir størst mulig? (Samtidig får du helseeffekten.) De opererer ikke fettmage. Anonymous poster hash: 84776...178
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Hva har vekt med det å gjøre? Er du overvektig selv? Da bør du vel gå ned de siste kiloene slik at henger blir størst mulig? (Samtidig får du helseeffekten.) De opererer ikke fettmage. Anonymous poster hash: 84776...178 Ikke overvektig. Anonymous poster hash: a3819...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå