Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Skulle sende et bilde fra mobil(mld)til epost og jeg begynte epostadressa med stor bokstav...har det noe å si? Anonymous poster hash: 4583c...f2e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 I e-postadresser har det ikke noe å si ,) Anonymous poster hash: db8a6...ed4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Okei..det er en veldig viktig mail så jeg ble såå usikker...skulle jo heller sendt det fra min mail og ikke mld... Anonymous poster hash: 4583c...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå