Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Merker ingenting på dagen, men når kvelden kommer og jeg ser på tv/data, så er alt litt sånn tåkete/uklart. En annen ting er at øynene renner så mye, spesielt høyre. Tror ikke at det er allergi. Anonymous poster hash: 13bbd...d74
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Ja, gå til optiker. Jeg ser uklart om kvelden når øynene er slitne. Bruker briller kun på jobb (pc) Anonymous poster hash: c35aa...6de
Gjest 5 andre Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Høres ut som du har tørre øyne, noe man får i større grad når man ser TV og bruker data. Symptom på tørre øyne, er rennende øyne og tåkete syn. Prøv reseptfriedråper som Systene/Artelac osv. Hvis det ikke blir bedre, så kan du jo gå til optiker for å sjekke synet
Rubella Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Høres ut som du har tørre øyne, noe man får i større grad når man ser TV og bruker data. Symptom på tørre øyne, er rennende øyne og tåkete syn. Prøv reseptfriedråper som Systene/Artelac osv. Hvis det ikke blir bedre, så kan du jo gå til optiker for å sjekke synet Samme tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå