Gå til innhold

Dårlig syn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker ingenting på dagen, men når kvelden kommer og jeg ser på tv/data, så er alt litt sånn tåkete/uklart. 

 

En annen ting er at øynene renner så mye, spesielt høyre. Tror ikke at det er allergi. 



Anonymous poster hash: 13bbd...d74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gå til optiker. Jeg ser uklart om kvelden når øynene er slitne. Bruker briller kun på jobb (pc)

 

Anonymous poster hash: c35aa...6de

Skrevet

Høres ut som du har tørre øyne, noe man får i større grad når man ser TV og bruker data. Symptom på tørre øyne, er rennende øyne og tåkete syn. Prøv reseptfriedråper som Systene/Artelac osv. :) Hvis det ikke blir bedre, så kan du jo gå til optiker for å sjekke synet ;)  

Skrevet

Høres ut som du har tørre øyne, noe man får i større grad når man ser TV og bruker data. Symptom på tørre øyne, er rennende øyne og tåkete syn. Prøv reseptfriedråper som Systene/Artelac osv. :) Hvis det ikke blir bedre, så kan du jo gå til optiker for å sjekke synet ;)

Samme tenkte jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...