Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Sambo mener det. Jeg er uenig Anonymous poster hash: dbdae...445
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Nei Anonymous poster hash: c5a0c...f20
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 74c3f...31b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Nope Anonymous poster hash: dd560...10b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Er det like strenge straffer der borte? Anonymous poster hash: dbdae...445
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Er det like strenge straffer der borte? Anonymous poster hash: dbdae...445 Strengere.....kriminalitet dømmes hardt i USA.....i Norge not so much. Anonymous poster hash: dd560...10b
TinaK 1990 Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Bryte loven i USA er på generelt lite klokt hvis man er glad i frisk luft og frihet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå