Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Har lastet ned snap til min datter. .. usikker på om det var så lurt ... Mange i klassen har lagt henne til. Ja det er gutter og kjærester og mye fjas.... Følger med og krever å få se snap. Ønsker ikke at hun skal skjule ting for meg. Og er redd dette blir lastet inn uansett. Andre som har samme problemstilling? Anonymous poster hash: 82bee...0df
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Er du spik spenna gal, kvinne?? Anonymous poster hash: d3525...91e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 min snart 12 åring har fått snap, men han får kun ha oss foreldre og onkler og tanter som venner der. Av snap, insta og facebook synes jeg egentlig at snap er den verste, der kan man som forelder ikke ha kontroll uansett. De andre kan vi sjekke.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Hvordan får de lagt henne til da?? Min har snap, men registrerer IKKE telefonnummeret der så noen finner han, og han får ikke gi ut brukernavnet, så det er kun jeg som bestemmer hvem som legges til som venn. Anonymous poster hash: 7f3d5...802
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Her i huset får ingen snap! Snap er etter min mening grusomt, det brukes til utstrakt mobbing, bilder og videoer som liksom skal forsvinne blir printscreenet og med de nyeste funksjonene lager ungene manipulerte bilder av hverandre som de sender videre rundt! IKKE GREIT!! Nå jobber jeg med mobbeproblematikk, og er nok middels "miljøskadd" av å se alle skadene disse tingene medfører. Jeg er ikke spesielt glad i ungenes bruk av sosiale medier, men snap er etter min mening noe av det værste! På Instagram har man i det minste mulighet til å følge med......inntil ungene lager seg ørten private kontore så du til slutt mister oversikten..... Anonymous poster hash: 5e239...ea1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Gutten vår på snart 11 fikk også snap da han var 10. Har meg, pappaen, farfar, to tanter, en fetter, en kusine og fire kompiser fra klassen på snap. Han bruker den ikke så mye, mest til å skrive chatte-meldinger eller gi beskjeder med, så er ikke akkurat veldig bekymret. Anonymous poster hash: ab2fd...a18
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Min datter fikk snap da hun var syv år eller noe sånt. Men hun hadde bare familie der. Jeg har aldri vært borti problemstillingen med at mange legger barnet til etc. Min erfaring var at snap var veldig sikkert og trygt på den måten vi brukte det. Men jeg ser at snap er det verste når de blir litt eldre ja. Anonymous poster hash: 96308...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå