GÃ¥ til innhold

Julekalender til mannen, og trenger tips! 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden vi har så mange barn, så må den være billig!

Har tenkt:

Ett gavekort med guttekveld, massasje, ett glass vin på senga, noe kjedelig som nye strømper, tannkost..

Kan ikke være noe sexuelt hver dag, det gidder jeg ikke. En sjokolade i ny og ne er også med i planene.

Tips? Rimelig!

Julaften får han ny pysjbukse han kan gå i frem til julematen. Pysjamas er obligatorisk her i huset frem til kl 15 😊😊

Anonymous poster hash: dd6b9...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kake

Øl!!!

Ost og vin

Gavekort på å gå igjennom klesskapet hans

Flaxlodd

HÃ¥rgele

Anonymous poster hash: 20b83...59b

Skrevet

24 øl i ulike varianter, gjerne fra små mikrobryggerier! Slår alltid an! (Med mindre han ikke drikker øl da...;))

Anonymous poster hash: be73f...5c2

Skrevet

Vet om ei som gir diverse ølsorter hver dag. Jeg tror ikke han drikker en hver dag da😊 Men genialt for dem som liker det

Anonymous poster hash: cedbf...8a1

Skrevet

Her har mannen fått øl-kalender tidligere. Ble veldig godt mottatt :)

Anonymous poster hash: d7d49...4e4

Skrevet

Øl-kalender er jo dyrt da! Koster fort 40-50 kr flaska for de spesial-ølene, noen sikkert enda mer.

Skrevet

Tips: kutt ut kalender til mannen, adventskalender er for barn.

Anonymous poster hash: 7a177...036

Skrevet

Takk for tips 😊

Jeg kan jo hvertfall gi han noen ølflasker.

Kalender er for alle som vil ha og har glede av det. Jeg har hvertfall stor glede av å lage denne etter 10 års ekteskap, og 16 år som par. Hans første kalender fra meg hvertfall 😊

Skrevet

Jeg lager også kalender til mannen min. :) Har blant annet pleid å bestille litt stæsj fra coolstuff.no. De har en del tullegaver som feks tannkrem med baconsmak, moppe-tøfler til å vaske gulvet med osv. Ellers har han fått øl, sokker, boksere, pysjbukse, t-skjorte, noe godis og dusjsåper, hårprodukter etc.

Skrevet

Og siden vi har så mange barn, så må den være billig!

Har tenkt:

Ett gavekort med guttekveld, massasje, ett glass vin på senga, noe kjedelig som nye strømper, tannkost..

Kan ikke være noe sexuelt hver dag, det gidder jeg ikke. En sjokolade i ny og ne er også med i planene.

Tips? Rimelig!

Julaften får han ny pysjbukse han kan gå i frem til julematen. Pysjamas er obligatorisk her i huset frem til kl 15

Gavekort med guttekveld??!! :danse:

Anonymous poster hash: 7f958...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...