Gå til innhold

Navnevalg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke kjønn, men her er lista, hva synes dere? Maria, ida. Helene. Olav. Johannes. Even.

 

Anonymous poster hash: f4b0c...adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alle er fine, utenom Johannes. Bare Jo er kult.

 

Anonymous poster hash: 1ede2...4ad

Skrevet

Johannes 😊

Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv?

 

Anonymous poster hash: a3173...7dd

Skrevet

Johannes 😊

Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv?

 

Anonymous poster hash: a3173...7dd

Veldig fint. Takk for forslag.

 

 

Anonymous poster hash: f4b0c...adc

Skrevet

 

Johannes 😊

Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv?

 

Anonymous poster hash: a3173...7dd

Veldig fint. Takk for forslag.

 

 

Anonymous poster hash: f4b0c...adc

😊

 

 

 

Anonymous poster hash: a3173...7dd

Skrevet

Liker Ida og Johannes

 

Anonymous poster hash: f17b8...067

Skrevet

Liker best Olav og Maria. Også elsker jeg Liv, et av mine absolutte favorittnavn:)

 

Anonymous poster hash: 7cf79...259

Skrevet

Likte guttenavnene veldig godt. Vi har både en Olav og en Johannes 😄

 

Anonymous poster hash: ed778...edd

Skrevet

Likte alle. Men om jeg skulle velge hadde det blitt Ida og Johannes



Anonymous poster hash: b179a...99e
Skrevet

Johannes og Olav. Eller Johanne! Likte ikke jentenavnene

Skrevet

Liker jentenenavnene og Johannes :)

Skrevet

Grusomme jentenavn!

Greie guttenavn..

 

Anonymous poster hash: 44cb4...4ae

Skrevet

Even er nydelig :)

 

Anonymous poster hash: 5d60a...c22

Skrevet

Jeg heter Maria og er veldig fornøyd med mavnet mitt. Det er internasjonalt. Kjipt og hete Asbjørn og skal hilse på folk i usa...

 

Anonymous poster hash: a5b76...66b

Skrevet

Jeg ønsker å kalle min datter Helene, men møter motstand fra mannen.. Så jeg stemmer for det :)

 

Anonymous poster hash: e26f9...289

Skrevet

Maria er nydelig! Liker godt Johannes også ;-)

 

Anonymous poster hash: 36806...42c

Skrevet

Helene og Even !!!! Men Julie er mitt yndlingsnavn

 

Anonymous poster hash: 02e3d...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...