Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Vet ikke kjønn, men her er lista, hva synes dere? Maria, ida. Helene. Olav. Johannes. Even. Anonymous poster hash: f4b0c...adc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Synes alle er fine, utenom Johannes. Bare Jo er kult. Anonymous poster hash: 1ede2...4ad
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Johannes 😊 Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv? Anonymous poster hash: a3173...7dd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Johannes 😊 Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv? Anonymous poster hash: a3173...7dd Veldig fint. Takk for forslag. Anonymous poster hash: f4b0c...adc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Johannes 😊 Likte ikke noen av jentenavnene, for de er ganske oppbrukt her vi bor. Kan jeg få foreslå Liv? Anonymous poster hash: a3173...7dd Veldig fint. Takk for forslag. Anonymous poster hash: f4b0c...adc 😊 Anonymous poster hash: a3173...7dd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Liker Ida og Johannes Anonymous poster hash: f17b8...067
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Liker best Olav og Maria. Også elsker jeg Liv, et av mine absolutte favorittnavn:) Anonymous poster hash: 7cf79...259
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Likte guttenavnene veldig godt. Vi har både en Olav og en Johannes 😄 Anonymous poster hash: ed778...edd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Likte alle. Men om jeg skulle velge hadde det blitt Ida og Johannes Anonymous poster hash: b179a...99e
TPK Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 Johannes og Olav. Eller Johanne! Likte ikke jentenavnene
februarprins2013 Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Liker jentenenavnene og Johannes
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Grusomme jentenavn! Greie guttenavn.. Anonymous poster hash: 44cb4...4ae
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Even er nydelig Anonymous poster hash: 5d60a...c22
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Jeg heter Maria og er veldig fornøyd med mavnet mitt. Det er internasjonalt. Kjipt og hete Asbjørn og skal hilse på folk i usa... Anonymous poster hash: a5b76...66b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 Jeg ønsker å kalle min datter Helene, men møter motstand fra mannen.. Så jeg stemmer for det Anonymous poster hash: e26f9...289
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Maria er nydelig! Liker godt Johannes også ;-) Anonymous poster hash: 36806...42c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Helene og Even !!!! Men Julie er mitt yndlingsnavn Anonymous poster hash: 02e3d...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå