Gå til innhold

Noen som er flink til å sette sammen farger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så flink til interiør. Vi driver å pusser opp nå. Har malt stua i tåkedis. Og nå ønsker vi å male en mur bak vedovnen.

Den er laget av store orange steiner og er meget stygg. Hehe

Passer tåkedis og washed linen sammen? Eventuelt hva burde vi velge?

Og kan jeg blande litt stiler. Har en arved lysekrone som er meget fin og overdådig. Men ønsker egentlig en litt landlig stil med grovt tre, pelsputer i grå og bruntoner. Men samtidig ønsker jeg å blande inn et snev av bling.

Anonymous poster hash: 00284...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Du kan godt ha lysekrone sammen grovt tre og pelsputer.

Vanskelig å si om Tåkedis og Washed linen harmonerer sammen uten å se rommet og stedet du skal male. Jeg ville kanskje ha valgt en farge som hadde mer forskjellig fargestyrke enn tåkedis, om du skjønner? Som lyseblå har en annen fargestyrke enn marineblå.... For eksempel: skal man male et rom i to forskjellige farger, blir det litt "flatt" om man maler det i lyseblått og lyserosa, men mer spennende og mer "spill" i rommet om man maler i lyseblå og mørkeblå. Dårlig til å forklare jeg... :-I  

Men altså, jeg ville ha valgt en lysere eller mørkere farge på muren, men den må harmonere med Tåkedis da... :-)

Anonymous poster hash: 312e6...e3f
Skrevet

Takk for svar. Er ikke så glad å lese på Internett Så skal dra å kjøpe et interiørblad i morgen 😊

Skrevet

Jeg er ikke så flink til interiør. Vi driver å pusser opp nå. Har malt stua i tåkedis. Og nå ønsker vi å male en mur bak vedovnen.

Den er laget av store orange steiner og er meget stygg. Hehe

Passer tåkedis og washed linen sammen? Eventuelt hva burde vi velge?

Og kan jeg blande litt stiler. Har en arved lysekrone som er meget fin og overdådig. Men ønsker egentlig en litt landlig stil med grovt tre, pelsputer i grå og bruntoner. Men samtidig ønsker jeg å blande inn et snev av bling. Anonymous poster hash: 00284...83b

Det var litt som å lese om meg selv! Jeg har også en arvet lysekrone, liker saueskinn og pelsputer, mye tre og litt bling!

Anonymous poster hash: 1ab88...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...