Gå til innhold

Flere som legger seg 21 hver kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke energi til å være oppe lengre. 100% jobb. Hjem og lage mat og rydde. Legge jenta. Så zzzzz takk for meg. Lurer på om jeg feiler noe...

 

Anonymous poster hash: 5a423...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her 😴

Opp kl 05.45 hver dag. Pendler og jobber 100 %. Trenger de timene på øyet for å fungere.

 

Anonymous poster hash: c0d6c...500

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Du er superwoman. Fy søren. Jeg hadde knekt sammen altså. Pass på så du får alenetid og avlastning innimellom. 😄

 

Anonymous poster hash: 5a423...298

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Evnt trening og sex.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2bd78...183

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Vi har to hunder og de luftes kl 20 siste gang med mindre samboer går sen tur etter jeg har lagt meg. Men når han er bortreist så går jeg med de kl 20 Før jeg legger barnet. Da får de neste tur 5.30. Jeg sitter ikke opp til kl 23-24, da får jeg jo knapt 5-6 timers søvn. Aldri Vært et problem her at hundene ligger 9 timer å sover på natta Før morgenturen.

 

 

 

Anonymous poster hash: c0d6c...500

Skrevet

 

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Vi har to hunder og de luftes kl 20 siste gang med mindre samboer går sen tur etter jeg har lagt meg. Men når han er bortreist så går jeg med de kl 20 Før jeg legger barnet. Da får de neste tur 5.30. Jeg sitter ikke opp til kl 23-24, da får jeg jo knapt 5-6 timers søvn. Aldri Vært et problem her at hundene ligger 9 timer å sover på natta Før morgenturen.

 

 

 

Anonymous poster hash: c0d6c...500

Bikkja vår legger seg etter lufting 21.30-22.00, og må da vekkes når vi reiser på jobb 07.00 for å luftes. Aldri vært noe problem.

 

Anonymous poster hash: 58aa6...eb9

Skrevet

Eh, nei. Det er da jeg henter eldste på trening. Så er det dusj og mat før hun legger seg. Så finne frem klær, smøre mat, brette noe tøy, rydde kjøkken/bad/stuen...

 

Jobber fullt, har 3 barn, to av de har aktiviteter hhv 2 og 3 dager i uka pluss evt i helgene. Så kommer bursdag, vennebesøk og andre ting ved siden av.

Mannen min er stadig borte og så får ikke delt på det. Og jeg er avhengig av minst en time alene på sofaen før jeg kan legge meg

 

Anonymous poster hash: 486f0...b8a

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Er det bare du som gjør alle disse oppgavene da? Hva gjør mannen din??

 

 

 

Anonymous poster hash: 8d4f2...e1b

Skrevet

Klokka 21?? Nei da er ikke de to eldste omtrent hjemme fra trening engang. Legger meg som regel rundt 12-01 og står opp 6.40.

 

Anonymous poster hash: eea5e...4cf

Skrevet

Er i seng på slaget 2100.

Har to barn og 100% jobb. Mannen jobber MYE og kommer som regel akkurat hjem så han får lagt minste. Han har kjøpt seg fri fra alle huslige plikter med en renholder og det sparer oss masse tid. Når minste er lagt løper jeg en tur og så er det kveldsmat og kos med eldste og så seng. Mannen er opp fem som oftest så han tar ofte kvelden samtidig med meg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 42c50...054

Skrevet

Mellom 21-22 ja, toåring som støtt vaknar på natta eller tar morgon i sekstida. Er totalt ubrukeleg om eg ikkje får sove nok..så tv og bøker ,å som oftast ofrast.

 

Anonymous poster hash: 8af00...172

Skrevet

Bare nysgjerrig: Når man legger seg så tidlig, føles ikke det trist?

Den beste tida på døgnet er fra kl. 21-23. Og ofte er jeg oppe til midnatt/01 også. Da gjør jeg litt husarbeid, ser TV, er på DIB, dusjer, har sex etc. Jeg gleder meg over den tida, snart er ungene så store at jeg må gå i kjelleren på kvelden for å få ro 😉

Om jeg måtte gå å legge meg kl. 09 tror jeg faktisk jeg hadde blitt deprimert!

 

Står opp kl. 06:50. Jobber fullt, har to barn og gjør det meste i huset.

 

 

 

Anonymous poster hash: 72793...6a9

Skrevet

Ja. Legger meg ca 21 hver kveld. Aøltid vært glad i å legge meg tidlig, men nå som jeg er gravid er jeg avhengig av det for å fungere nogenlunde dagen etter :)

 

Anonymous poster hash: d84f4...9fd

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Hva gjjør mannen din, ligger på sofaen og venter på sex?

 

Det tempoet der hadde tatt knekken på meg :sjokkert:

 

Anonymous poster hash: 2dde6...784

Skrevet

Bare nysgjerrig: Når man legger seg så tidlig, føles ikke det trist?

Den beste tida på døgnet er fra kl. 21-23. Og ofte er jeg oppe til midnatt/01 også. Da gjør jeg litt husarbeid, ser TV, er på DIB, dusjer, har sex etc. Jeg gleder meg over den tida, snart er ungene så store at jeg må gå i kjelleren på kvelden for å få ro 😉

Om jeg måtte gå å legge meg kl. 09 tror jeg faktisk jeg hadde blitt deprimert!

 

Står opp kl. 06:50. Jobber fullt, har to barn og gjør det meste i huset.

 

 

 

Anonymous poster hash: 72793...6a9

Nei ikke trist for min del. Jeg hadde blitt deprimert om jeg ikke fikk søvnen jeg trenger.

Jeg har fri hver helg så sitter sent oppe fredag,lørdag og søndag. De andre dagene er jeg utslitt og stuper i seng rundt kl 21 med glede.

 

Anonymous poster hash: c0d6c...500

Skrevet

Tiåringen er knapt i seng da. Jeg legger meg 00-01. Står opp 05.45-06.55, alt etter hvor tidlig jeg skal på jobb.

 

Anonymous poster hash: 1534e...272

Skrevet

 

Jeg skulle ønske jeg fikk lagt meg klokken 21.

 

Ofte er ikke jeg i seng før klokken 1 om natta og opp igjen klokken 6. Jeg begynner å bli veldig sliten. Har to barn, mann, hund og 100% jobb. Dagene går i å stå opp tidlig for å lufte bikkja, få ungene i barnehage og på skole, jobbe til 16 hente unger, lufte hund, spise middag, eldste har aktiviteter 3 dager i uken som er ferdig klokken 20. Jeg trener selv de dagene. Så er det under i seng. Siste klokken 21:30, og endelig da prtnertid. Sex og etter det ny tur med bikkja i 23:30 tiden. Så er det å få dusjet og stelt seg og hoppe i seng.

 

Nyt tiden nå. Når Unga vokser til og om dere eventuelt får hund så er det å legge seg klokken 21 et minne fra fortiden.

 

Anonymous poster hash: 8083b...742

Du er superwoman. Fy søren. Jeg hadde knekt sammen altså. Pass på så du får alenetid og avlastning innimellom. 😄

 

Anonymous poster hash: 5a423...298

Kjenner meg igjen. Er sliten men lykkelig.

Opp 0530 i seng 0030,full jobb tre små og alenemor.

 

 

Anonymous poster hash: b48a5...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...