Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Jeg har en dag for meg selv i Helsinki. Jeg kunne godt ha tenkt meg å tusle rundt, se en utstilling, sitte på kafé, kanskje noe spa-aktig. Møter kollegaer på kvelden, og vil gjerne spise på et kult sted. Jeg har aldri vært der og aner ikke hva som er OK! Har noen tips? Tusen takk! Anonymous poster hash: 5c995...046
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Prøver igjen Anonymous poster hash: 5c995...046
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Har vært der en gang og likte meg dåelig der. Har dessverre ingen tips å komme med. Anonymous poster hash: c631f...472
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Var der en gang. Var helt ok, men ikke så spennende. Har dessverre ikke noen særlige tips! Anonymous poster hash: 2f3b4...2af
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 😄 Dere er greie så svarer, da i alle fall. Ser ut som om det blir en rask joggetur, så badekaret på hotellrommet! Anonymous poster hash: 5c995...046
MarshOfDecay Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Veldig god mat her (trass i øverste kommentar på siden):https://www.google.no/search?q=steak+restaurant+helsinki&oq=steak+restaurant+hels&aqs=chrome.1.69i57j0l3.9462j0j4&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&rlimm=6205287585507706978 Og var på spa her (kun behandling, ikke basseng og slikt):https://www.google.no/search?q=Spa+Helsinki&oq=Spa+Helsinki+&aqs=chrome..69i57j0l3.6667j0j4&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&rlimm=8147017912346287572 Syns Helsinki var koselig, jeg. Ta deg en båttur om været er bra
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Helsinki og Finland generelt er kjipt. Eller Mummidalen er stas men der stopper det. Anonymous poster hash: ea403...e5f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Veldig god mat her (trass i øverste kommentar på siden):https://www.google.no/search?q=steak+restaurant+helsinki&oq=steak+restaurant+hels&aqs=chrome.1.69i57j0l3.9462j0j4&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&rlimm=6205287585507706978 Og var på spa her (kun behandling, ikke basseng og slikt):https://www.google.no/search?q=Spa+Helsinki&oq=Spa+Helsinki+&aqs=chrome..69i57j0l3.6667j0j4&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&rlimm=8147017912346287572 Syns Helsinki var koselig, jeg. Ta deg en båttur om været er bra Tusen takk! Booker på kämp, jeg 😊 Anonymous poster hash: 5c995...046
trekkoppfugl Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Jeg har bodd der en liten periode Julehandel på stockmann er fint, anbefales. Kiasma er et bra kunstmuseum. Det finnes også et fint moderne kapell midt i sentrum, bygd i tre. Ellers er jo Helsinki kjent for sitt design distrikt, i det området er det også mange stilige kafeer og barer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå