Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Er jammen ubesluttsom? Skal søren i meg flytte fra Kypros etter 3 mndr. Og i den tiden har hun kronisk hatt mor si der, eller mannfolka sine. Gud hjelpes meg...stakkers unger. Anonymous poster hash: 090ce...92d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Hun er 19 år, gi henne litt slakk! Anonymous poster hash: ca010...0cf
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Ustabilt liv for ungene... Anonymous poster hash: 30141...2e3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Jeg synes seriøst synd på dere som sitter her på internett og slenger drit om folk dere kun "kjenner" igjennom en blogg. Anonymous poster hash: ed8ae...848
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Hun må tåle å få kommentarer når hun velger å ha en offentlig blogg. Hun står helt fritt til å slutte å blogge og leve et vanlig (anonymt) liv. Anonymous poster hash: 04fae...5be
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Hun må tåle å få kommentarer når hun velger å ha en offentlig blogg. Hun står helt fritt til å slutte å blogge og leve et vanlig (anonymt) liv. Anonymous poster hash: 04fae...5be Hun må tåle mye ja, men de som slenger dritt er ikke mindre drittsekker fordi om. Anonymous poster hash: ed8ae...848
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Enig Anonymous poster hash: 54a08...1e2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Hun må tåle å få kommentarer når hun velger å ha en offentlig blogg. Hun står helt fritt til å slutte å blogge og leve et vanlig (anonymt) liv. Anonymous poster hash: 04fae...5be hva hun må tåle, og hva du kan holde deg for god til, det er to forskjellige ting! Anonymous poster hash: b7d7b...b4b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Det er vel nesten bare som en langtidsferie og regne. Finnes mange som gjør det uten at barna deres lever ustabile liv av den grunn. Anonymous poster hash: ca010...0cf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Det er ingen som har slengt ditt i denne tråden i allefall. Du kan jo kalle det en langtidsferie of det er nok ikke verdens undergang om hun velger å flytte hjem igjen. Men summen av det hele? Når du er et barn og mammaen din ombestemmer seg og skifter mening om ting så fort, det er ikke bra I det lange løp. Når hun blogger om dette så vil jo folk naturlig nok kommentere og mene ting. Jenta hennes har sluttet i barnehagen og flyttet fra venner, solgt og gitt bort leker og møbler og fått beskjed at de skal bo der nede til neste sommer. Hun har nå etablert seg på nytt i barnehage der nede og det er ikke bare bare hvis hun nå skal rykkes ut av det igjen også. I tillegg til mye annet som skjer rundt de. Barn merker det når foreldre er vinglete og virrete. Anonymous poster hash: 30141...2e3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Jeg synes hun virker som en god mor. Anonymous poster hash: 53f89...c57
Gjest Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Etter å ha lest bloggen hennes i høst , så sitter jeg igjen med flere inntrykk av henne. Ubesluttsom som nevnt her. Ustabil, vinglete, flinka ike syndrom, på randen av breakdown,usikker på seg selvgod sine handlinger og valg. Flink mor- absolutt. Men i det lange drag så påvirker alt summa sumarum ungene hennes!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå