Gå til innhold

Dine beste tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min søster skal ha sin første i januar, og jeg tenkte å lage en liten bok til henne med generelle gode baby- og barneråd. Jeg har ikke barn selv. Kunne dere være så snill å dele deres beste tips? Sånn for eksempel i forhold til mat, stell, oppdragelse, søvn osv.

Jeg blir superglad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være uhøflig, men den gravide får masse svangerskap/babybøker av det offentlige, fullt av velprøvde råd. Det kan kanskje bli litt smør på flesk?

Anonymous poster hash: 6f411...561

Skrevet

Ikke for å være uhøflig, men den gravide får masse svangerskap/babybøker av det offentlige, fullt av velprøvde råd. Det kan kanskje bli litt smør på flesk?

Jeg mente mer sånne morsomme tips som man har oppdaget ved sine egne barn, slikt man ikke finner i bøker osv.

Skrevet

Jeg er også litt kjip her... Men er det et råd jeg ville gitt så er det søk råd ETTER BEHOV.

Anonymous poster hash: 4cdda...fa4

Skrevet

Jeg tenkte på smarte ting med mating, morsomme leker osv. Hva har hjulpet dere veldig med deres barn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...