zelda89 Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Hei Min søster skal ha sin første i januar, og jeg tenkte å lage en liten bok til henne med generelle gode baby- og barneråd. Jeg har ikke barn selv. Kunne dere være så snill å dele deres beste tips? Sånn for eksempel i forhold til mat, stell, oppdragelse, søvn osv. Jeg blir superglad for svar!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Ikke for å være uhøflig, men den gravide får masse svangerskap/babybøker av det offentlige, fullt av velprøvde råd. Det kan kanskje bli litt smør på flesk? Anonymous poster hash: 6f411...561
zelda89 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2015 Ikke for å være uhøflig, men den gravide får masse svangerskap/babybøker av det offentlige, fullt av velprøvde råd. Det kan kanskje bli litt smør på flesk? Anonymous poster hash: 6f411...561 Jeg mente mer sånne morsomme tips som man har oppdaget ved sine egne barn, slikt man ikke finner i bøker osv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Ikke for å være uhøflig, men den gravide får masse svangerskap/babybøker av det offentlige, fullt av velprøvde råd. Det kan kanskje bli litt smør på flesk? Anonymous poster hash: 6f411...561 Jeg er også litt kjip her... Men er det et råd jeg ville gitt så er det søk råd ETTER BEHOV. Anonymous poster hash: 4cdda...fa4
zelda89 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2015 Jeg tenkte på smarte ting med mating, morsomme leker osv. Hva har hjulpet dere veldig med deres barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå