Gå til innhold

Har så forb"!?./&"@@@ vondt i hue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det så vondt at jeg var kvalm og ikke kunne tenke. I dag føler jeg at øyet holder på å dette ut og ørene ramle av. Ksn tenke litt i dag, men ikke mye. Lurer på om jeg skal ta en paralgin forte jeg har liggende. Jeg greier snart ikke flere våkenetter og trassanfall med astmaungen..

Anonymous poster hash: e0f51...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var det så vondt at jeg var kvalm og ikke kunne tenke. I dag føler jeg at øyet holder på å dette ut og ørene ramle av. Ksn tenke litt i dag, men ikke mye. Lurer på om jeg skal ta en paralgin forte jeg har liggende. Jeg greier snart ikke flere våkenetter og trassanfall med astmaungen..

Jeg har paralgin mot migrene, så det kan nok hjelpe ja

Anonymous poster hash: 9367a...48b

Skrevet

Jeg har paralgin mot migrene, så det kan nok hjelpe ja

Anonymous poster hash: 9367a...48b

Tok en nå.. Lurer noen ganger på om jeg har migrene for jeg har sånne huepineanfall innimellom.

Anonymous poster hash: adb00...7be

Skrevet

Mulig migrene, men utifra det andre du sier så høres det bare ut som kroppen din sier stopp.

Selv har jeg hodepine, ikke migrene. Ettervirkning fra en ulykke jeg var i for mage år siden, så vet det ikke er migrene. Smertene overelevee jeg i hverdagen, men i perioder der umgene er mye syke og de krangler så busta fyker kjennes det i hodet. Jeg tenker for meg selv at jeg bare må bite tenna smmen og slik er det innimellom. Det er det jo også, men så sier hodet stopp. Da kommer det kjempe smertee og jeg må sette meg selv litt forran ungene. Da får de beskjed at nok er nok, nå er jeg syk og jeg må ha det litt rolig for å komme meg. Heldigvis så skjønner ungene det når jeg sier det, og de viser hensyn. Men jeg burde blitt mye flinkere til å ta hensyn til min egen kropp før det sierr helt stopp.

Anonymous poster hash: 025bd...699

Skrevet

Mulig migrene, men utifra det andre du sier så høres det bare ut som kroppen din sier stopp.

Selv har jeg hodepine, ikke migrene. Ettervirkning fra en ulykke jeg var i for mage år siden, så vet det ikke er migrene. Smertene overelevee jeg i hverdagen, men i perioder der umgene er mye syke og de krangler så busta fyker kjennes det i hodet. Jeg tenker for meg selv at jeg bare må bite tenna smmen og slik er det innimellom. Det er det jo også, men så sier hodet stopp. Da kommer det kjempe smertee og jeg må sette meg selv litt forran ungene. Da får de beskjed at nok er nok, nå er jeg syk og jeg må ha det litt rolig for å komme meg. Heldigvis så skjønner ungene det når jeg sier det, og de viser hensyn. Men jeg burde blitt mye flinkere til å ta hensyn til min egen kropp før det sierr helt stopp.

Anonymous poster hash: 025bd...699

Jeg har hatt sånn hodepine helt siden jeg var ungdom. Den gang var det nesten værre. Men mest sannsynlig er det spenningshodepine. Det er bare at innimellom får jeg sånne episoder hvor jeg føler meg skikkelig uvel og kan bli var for lukt og lys. Huff, så ille å få sånne senskader av en ulykke :( man tenker liksom ikke på at det kan komme ting når "alt gikk bra". Lytte til kroppen er ikke dumt.. Både i går og i dag tenkte jeg at jeg skulle be om å få avspasere for å hente meg litt inn, men når jeg først var på jobb var det jo en del som skulle blitt gjort.. Angret litt på det når jeg nesten kolliderte i bilen på vei hjem...

Skrevet

Avlastning!!

Anonymous poster hash: c57d9...b27

Skrevet

Avlastning!!

Anonymous poster hash: c57d9...b27

Ja det hadde vært fint :). Besteforeldre på den ene siden er uaktuelle og den andre siden er 3/4 av året i Spania. Onkler og tanter er for opptatt med egne liv. Mannen er like sliten som meg og lar meg stort sett sove lenge både lørdag og søndag.

Skrevet

Hadde først og fremst holdt meg unna telefon, pc og tv. Deretter er det hode smertestillende mot hodepine og ev migrene medisin, men de er på resept.

Søvn, hvile, god luft, mørkt rom og god ernæring kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 1992e...93b

Skrevet

Prøv 2 Naproxen (mot menssmerter, reseptfritt) og 400mg Ibux. Det pleier stoppe min migrene.

Anonymous poster hash: 022d9...084

Skrevet

Migrene.

Mørkt rom, helt stille og kaldt.

Smertestillende og så er du på vei opp igjen

Anonymous poster hash: d6d04...47d

Skrevet

Hadde først og fremst holdt meg unna telefon, pc og tv. Deretter er det hode smertestillende mot hodepine og ev migrene medisin, men de er på resept.

Søvn, hvile, god luft, mørkt rom og god ernæring kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 1992e...93b

Point taken :). Takk for svar alle og god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...