Gå til innhold

Neiiii! Helt nyansatt i barnehage, og er blitt forkjølet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha førstedag i morgen! Hadde feber i helga, men det gikk over mandagen, men jeg har litt vondt i halsen, hoster og er hes.. Det er greit om jeg reiser på jobb? Jeg vasker meg godt, hoster i albuen ol. Har ikke lyst å være hjemme fra jobb første dagen!!

Formen er helt ok! Hadde reist på jobb i min forrige jobb, men der var alle sånn! Man var sengeliggende før man ringte og sa man var syk, og det henger fortsatt ved meg, men her er det jo barn å ta hensyn til...

Anonymous poster hash: 3b9fb...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulle du??

Du vet vel at de fleste unger er forkjølet det meste av året.

Anonymous poster hash: bc846...52e
Skrevet

Ja, klart du kan dra på jobb. Slik du beskriver er jeg mange måneder i året. Lykke til i ny jobb:)

Anonymous poster hash: 4dea9...b89

Skrevet

En forkjølelse kan vare i flere uker. Hadde du tenkt å sykemelde deg så lenge da? Barnehagen hadde hatt et problem om alle ansatte skulle holdt seg hjemme.

Anonymous poster hash: d7e73...ffa

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å sykemelde meg, og hadde virkelig ikke lyst til å være hjemme i morgen! Jeg vet ikke hva praksisen i barnehagene er når det gjelder når man må være hjemme fra jobb, er nyutdannet og første jobb i barnehage! Kom ikke borti dette da vi var i praksis!

Har sett frem til denne dagen i månedsvis, så jeg fikk rett og slett bare panikk!

Takk for svar! :D 

Anonymous poster hash: 3b9fb...1ec
Skrevet

Er vel bedre å gå og så for de sende deg hjem om de mener du er for syk til å jobb.

Er virkelig dårlig stil å være borte fra jobb aller første dag i ny jobb. Husk også at du ikke har krav på lønn om du blir hjemme.

Anonymous poster hash: f8076...13d
Skrevet

I barnehagen til datteren min er de voksne stadig vekk forkjølet. Forskjellen på voksne og barn, er at de voksne ikke smaker på maten til hverandre, spiser på de samme lekene eller ruller rundt på gulvet oppå hverandre... Det er bare å la være å kose så mye med barna og være nøye med håndhygienen, så går det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...