Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Er 32 år. Har 2 barn. Mannen ønsker ikke fler, men jeg ønsker en til, men ikke etter fylte 35 år. Jeg har alltid vært uregelmessig, men mensen har endelig blitt noe bedre de siste årene. Det stresser meg å begynne på noe som kan gi sporadiske blødninger, fordi jeg har blitt helt super på å tolke kroppen og forstår alltid når mensen er på vei. Og jeg har noe nedsatt sexlyst. Vil ikke at det skal bli verre.. Nå hopper vi bare av i svingen. Har gjort det i 2 år. Har ikke gått på noe prevensjon siden 6 mnd før jeg ble gravid med nr 1. Begge er planen lagt, men det tok lang til å bli gravid med nr 2. Gikk på p-oiller før. Anonymous poster hash: 484b0...c48
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg bruker spiral og er veldig fornøyd. (Hormonspiral) Anonymous poster hash: 79c5b...4aa
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på hormoner, så det er langt fra sikkert at du får nedsatt sexlyst feks p-piller eller p-stav. Mange mister blødningene, men ikke alle. Du vil ikke kunne tolke kroppen lengre for når du får mensen, siden alt av blødninger på hormoner er kunstige blødninger (dvs bortfallsblødninger eller mellomblødninger). Med kobberspiral vil du fremdeles ha "vanlig" mens som du kan kjenne når kommer, men blødningene kan bli kraftigere og vondere. Kondom er jo et alternativ, og hoppe av i svingen hvis det ikke er krise å bli gravid. Anonymous poster hash: 79dcc...974
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Jeg bruker p-ring og er veldig fornøyd med det. Anonymous poster hash: a509a...d10
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Ladycomp!! Anonymous poster hash: f8137...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå