Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg tenker ikke på slikt før folk sier noe som går i den rettning egentlig. Jeg har likevel opplevd mange ganger å få vite at noen er lesbisk og ikke blitt overrasket i det hele tatt. Nå mener jeg ordentlige lesbiske, ikke de som prøver å være det for å gjøre seg interessant. Anonymous poster hash: 06e24...31c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Er det bare menn som sier dette, eller kvinner også? Kjenner du noen som er lesbisk? I så fall kan du jo spørre henne om det er noe ved deg som folk kan misoppfatte? Det er uansett ikke noe å bekymre seg for. Jeg er hetrofil og gift, men er lite feminin, både i klesstil og interesser. Sitter sammen med bare gutter/menn på jobben, og har fått høre fra enkelte at jeg oppfører meg "som en mann". Det plager ikke meg noe, jeg er jo bare meg selv, og mannen min elsker meg slik jeg er. Anonymous poster hash: 98312...ae6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller. Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Hihihi. Beste signaturen jeg har sett på lenge. Anonymous poster hash: 98312...ae6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Er det bare menn som sier dette, eller kvinner også? Kjenner du noen som er lesbisk? I så fall kan du jo spørre henne om det er noe ved deg som folk kan misoppfatte? Det er uansett ikke noe å bekymre seg for. Jeg er hetrofil og gift, men er lite feminin, både i klesstil og interesser. Sitter sammen med bare gutter/menn på jobben, og har fått høre fra enkelte at jeg oppfører meg "som en mann". Det plager ikke meg noe, jeg er jo bare meg selv, og mannen min elsker meg slik jeg er. Anonymous poster hash: 98312...ae6 Det er flest kvinner faktisk! "Bare" to menn som har kommentert det Takk for forslag om å spørre en lesbisk dame, det var lurt og det kan jeg saktens gjøre:) HI Anonymous poster hash: 024f1...08c
MerraSomGår Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Kanskje du ligner på Anja Hammerseng-Edin?? mmmm. Hun er digg ;D
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller. Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c [/acro Jeg har en godt utviklet såkalt "gaydar". Jeg merker fort om jenter er skeive, og tar sjelden feil. Ikke at det går noen sport i det akkurat, men det kom jo godt med da jeg var på markedet. Det som skiller homofile damer fra hetrofile er først og fremst at de oppfører seg likt rundt begge kjønn. Hos de aller fleste hetrofile jeg noen gang har møtt, så endres personligheten ørlitegrann når det dukker opp en hvilken som helst mann. De gangene jeg har tatt feil, så har det vært at jeg har mistolket ei hetrofil for ei homofil, nettopp fordi hun har oppført seg helt likt. Så kanskje du er av den typen? Det er ørsmå ting du ikke merker selv engang, antagelig. Bittelitt mer ELLER mindre entusiastisk latter, litt mer ELLER mindre bevegelse/uro, annerledes fokus, holdning, fotstilling, håndstilling... Jeg vet ikke. Jeg opplever selv at mange tar for gitt at jeg skal være heterofil. Det er jo greit, jeg gidder ikke bli fornærmet for det. Men jeg blir fornærmet når noen skal fortelle meg at det er "greit for de". Det synes jeg er helt på jordet... Jeg synes du skal ta hele mistolkningen som et kompliment, antagelig er du så komfortabel med deg selv at du sender ut dette signalet folk bare oppfatter uten at de vet selv hvorfor Og det er ingenting galt med å være skeiv. Faktisk er det helt topp. Så da kan det vel ikke være noe galt med å bli oppfattet som det heller? Anonymous poster hash: 3e241...ca6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 Kanskje du ligner på Anja Hammerseng-Edin?? mmmm. Hun er digg ;D Det gjør jeg ikke. Men hun er veldig flott ja! Anonymous poster hash: 024f1...08c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #11 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller. Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c [/acro Jeg har en godt utviklet såkalt "gaydar". Jeg merker fort om jenter er skeive, og tar sjelden feil. Ikke at det går noen sport i det akkurat, men det kom jo godt med da jeg var på markedet. Det som skiller homofile damer fra hetrofile er først og fremst at de oppfører seg likt rundt begge kjønn. Hos de aller fleste hetrofile jeg noen gang har møtt, så endres personligheten ørlitegrann når det dukker opp en hvilken som helst mann. De gangene jeg har tatt feil, så har det vært at jeg har mistolket ei hetrofil for ei homofil, nettopp fordi hun har oppført seg helt likt. Så kanskje du er av den typen? Det er ørsmå ting du ikke merker selv engang, antagelig. Bittelitt mer ELLER mindre entusiastisk latter, litt mer ELLER mindre bevegelse/uro, annerledes fokus, holdning, fotstilling, håndstilling... Jeg vet ikke. Jeg opplever selv at mange tar for gitt at jeg skal være heterofil. Det er jo greit, jeg gidder ikke bli fornærmet for det. Men jeg blir fornærmet når noen skal fortelle meg at det er "greit for de". Det synes jeg er helt på jordet... Jeg synes du skal ta hele mistolkningen som et kompliment, antagelig er du så komfortabel med deg selv at du sender ut dette signalet folk bare oppfatter uten at de vet selv hvorfor Og det er ingenting galt med å være skeiv. Faktisk er det helt topp. Så da kan det vel ikke være noe galt med å bli oppfattet som det heller? Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Takk for interessant svar! Neida, det er overhodet ikke noe galt i å bli misoppfattet angående legning.Men jeg blir jo så nysgjerrig når forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre har lurt på det samme-fra jeg var 18 og til i dag(jeg er 33) Godt mulig det stemmer for meg det du sier. Jeg føler ikke at jeg fremstår noe annerledes rundt menn som ikke er min "egen", enn kvinner. Og det kommer vel av at jeg betrakter de aldri som noe mer enn venner siden jeg ikke er på jakt etter en mann.. HI Anonymous poster hash: 024f1...08c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #12 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller. Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c [/acro Jeg har en godt utviklet såkalt "gaydar". Jeg merker fort om jenter er skeive, og tar sjelden feil. Ikke at det går noen sport i det akkurat, men det kom jo godt med da jeg var på markedet. Det som skiller homofile damer fra hetrofile er først og fremst at de oppfører seg likt rundt begge kjønn. Hos de aller fleste hetrofile jeg noen gang har møtt, så endres personligheten ørlitegrann når det dukker opp en hvilken som helst mann. De gangene jeg har tatt feil, så har det vært at jeg har mistolket ei hetrofil for ei homofil, nettopp fordi hun har oppført seg helt likt. Så kanskje du er av den typen? Det er ørsmå ting du ikke merker selv engang, antagelig. Bittelitt mer ELLER mindre entusiastisk latter, litt mer ELLER mindre bevegelse/uro, annerledes fokus, holdning, fotstilling, håndstilling... Jeg vet ikke. Jeg opplever selv at mange tar for gitt at jeg skal være heterofil. Det er jo greit, jeg gidder ikke bli fornærmet for det. Men jeg blir fornærmet når noen skal fortelle meg at det er "greit for de". Det synes jeg er helt på jordet... Jeg synes du skal ta hele mistolkningen som et kompliment, antagelig er du så komfortabel med deg selv at du sender ut dette signalet folk bare oppfatter uten at de vet selv hvorfor Og det er ingenting galt med å være skeiv. Faktisk er det helt topp. Så da kan det vel ikke være noe galt med å bli oppfattet som det heller? Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Takk for interessant svar! Neida, det er overhodet ikke noe galt i å bli misoppfattet angående legning.Men jeg blir jo så nysgjerrig når forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre har lurt på det samme-fra jeg var 18 og til i dag(jeg er 33) Godt mulig det stemmer for meg det du sier. Jeg føler ikke at jeg fremstår noe annerledes rundt menn som ikke er min "egen", enn kvinner. Og det kommer vel av at jeg betrakter de aldri som noe mer enn venner siden jeg ikke er på jakt etter en mann.. HI Anonymous poster hash: 024f1...08c Det gjelder vel for de fleste av oss som er gift (inkludert meg selv), men vi oppfører oss automatisk annerledes likevel, sannsynligvis mest ubevisst. Jeg har lagt merke til det med meg selv noen ganger, men merker det ikke før etterpå at jeg helt uten å mene det har oppført meg annerledes og gjerne på en måte som kan oppfattes som flørtete. Fryktelig flaut når jeg kommer på det. Anonymous poster hash: afd6e...d2b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #13 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller.Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c [/acro Jeg har en godt utviklet såkalt "gaydar". Jeg merker fort om jenter er skeive, og tar sjelden feil. Ikke at det går noen sport i det akkurat, men det kom jo godt med da jeg var på markedet. Det som skiller homofile damer fra hetrofile er først og fremst at de oppfører seg likt rundt begge kjønn. Hos de aller fleste hetrofile jeg noen gang har møtt, så endres personligheten ørlitegrann når det dukker opp en hvilken som helst mann. De gangene jeg har tatt feil, så har det vært at jeg har mistolket ei hetrofil for ei homofil, nettopp fordi hun har oppført seg helt likt. Så kanskje du er av den typen? Det er ørsmå ting du ikke merker selv engang, antagelig. Bittelitt mer ELLER mindre entusiastisk latter, litt mer ELLER mindre bevegelse/uro, annerledes fokus, holdning, fotstilling, håndstilling... Jeg vet ikke. Jeg opplever selv at mange tar for gitt at jeg skal være heterofil. Det er jo greit, jeg gidder ikke bli fornærmet for det. Men jeg blir fornærmet når noen skal fortelle meg at det er "greit for de". Det synes jeg er helt på jordet... Jeg synes du skal ta hele mistolkningen som et kompliment, antagelig er du så komfortabel med deg selv at du sender ut dette signalet folk bare oppfatter uten at de vet selv hvorfor Og det er ingenting galt med å være skeiv. Faktisk er det helt topp. Så da kan det vel ikke være noe galt med å bli oppfattet som det heller? Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Takk for interessant svar! Neida, det er overhodet ikke noe galt i å bli misoppfattet angående legning.Men jeg blir jo så nysgjerrig når forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre har lurt på det samme-fra jeg var 18 og til i dag(jeg er 33) Godt mulig det stemmer for meg det du sier. Jeg føler ikke at jeg fremstår noe annerledes rundt menn som ikke er min "egen", enn kvinner. Og det kommer vel av at jeg betrakter de aldri som noe mer enn venner siden jeg ikke er på jakt etter en mann.. HI Anonymous poster hash: 024f1...08c Det gjelder vel for de fleste av oss som er gift (inkludert meg selv), men vi oppfører oss automatisk annerledes likevel, sannsynligvis mest ubevisst. Jeg har lagt merke til det med meg selv noen ganger, men merker det ikke før etterpå at jeg helt uten å mene det har oppført meg annerledes og gjerne på en måte som kan oppfattes som flørtete. Fryktelig flaut når jeg kommer på det. Anonymous poster hash: afd6e...d2b Ja, noen er mer tydelige enn andre! 😂 Og det går vel alle veier. 😉 Anonymous poster hash: 3e241...ca6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #14 Skrevet 11. november 2015 Denne har jeg fått høre flere ganger av forskjellige mennesker som får høre jeg er godt gift med min mann. Skjønner ingenting? Har nylig startet i ny jobb, vi pratet om løst og fast og nevner naturlig nok mannen min i en bisetning. Kollegaen min virket helt paff og lirer av seg at han var sikker på at jeg var lesbisk... Har nevnt det for mannen og han klarer ikke se at jeg skulle ha noen trekk som skulle tale for det. Og det synes ikke jeg heller. Ser helt normal ut, har et sporty utseende, men pynter meg alltid med diskret smykker og sminker meg daglig. Prater også helt normalt og "damete". Har heller aldri sagt noe som skulle vitne om det. Også på facebook står jeg oppført som gift med NN. Begynner å lure på om jeg ser på andre kvinner på spesiell måte eller noe? Uten å være klar over det selv? Jeg gir jo andre øyenkontakt når vi prater men jeg stirrer jo ikke.. Uff. Skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: 8fb59...2b2 Si meg, hva tror du om skeive folk, du? Hilsen småfornærma lesbe med langt blondt hår og perleøredobber Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Jeg tror ingenting og det var virkelig ikke meningen å fornærme. Men de må jo ha noe å "gå etter" tenker jeg. Kan jo ikke anta at hver eneste dame er lesbisk heller. Jeg forstår ikke hva det er med akkurat meg som får folk til å tro det? HI Anonymous poster hash: 024f1...08c [/acro Jeg har en godt utviklet såkalt "gaydar". Jeg merker fort om jenter er skeive, og tar sjelden feil. Ikke at det går noen sport i det akkurat, men det kom jo godt med da jeg var på markedet. Det som skiller homofile damer fra hetrofile er først og fremst at de oppfører seg likt rundt begge kjønn. Hos de aller fleste hetrofile jeg noen gang har møtt, så endres personligheten ørlitegrann når det dukker opp en hvilken som helst mann. De gangene jeg har tatt feil, så har det vært at jeg har mistolket ei hetrofil for ei homofil, nettopp fordi hun har oppført seg helt likt. Så kanskje du er av den typen? Det er ørsmå ting du ikke merker selv engang, antagelig. Bittelitt mer ELLER mindre entusiastisk latter, litt mer ELLER mindre bevegelse/uro, annerledes fokus, holdning, fotstilling, håndstilling... Jeg vet ikke. Jeg opplever selv at mange tar for gitt at jeg skal være heterofil. Det er jo greit, jeg gidder ikke bli fornærmet for det. Men jeg blir fornærmet når noen skal fortelle meg at det er "greit for de". Det synes jeg er helt på jordet... Jeg synes du skal ta hele mistolkningen som et kompliment, antagelig er du så komfortabel med deg selv at du sender ut dette signalet folk bare oppfatter uten at de vet selv hvorfor Og det er ingenting galt med å være skeiv. Faktisk er det helt topp. Så da kan det vel ikke være noe galt med å bli oppfattet som det heller? Anonymous poster hash: 3e241...ca6 Takk for interessant svar! Neida, det er overhodet ikke noe galt i å bli misoppfattet angående legning.Men jeg blir jo så nysgjerrig når forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre har lurt på det samme-fra jeg var 18 og til i dag(jeg er 33) Godt mulig det stemmer for meg det du sier. Jeg føler ikke at jeg fremstår noe annerledes rundt menn som ikke er min "egen", enn kvinner. Og det kommer vel av at jeg betrakter de aldri som noe mer enn venner siden jeg ikke er på jakt etter en mann.. HI Anonymous poster hash: 024f1...08c Jeg har aldri vært på jakt, men fremstår nok mer flørten ovenfor menn. I tillegg opplever jeg at menn forstår humoren min bedre enn kvinner, så det blir litt mer tøys med menn. Anonymous poster hash: 06e24...31c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #15 Skrevet 11. november 2015 Det hadde jeg brydd meg nada om. Det spiller da vel ingen rolle hva folk tror om det? Du vet hvem du er, mannen din vet det, hva vilkårlige kolleger måtte tro er da fullstendig uinteressant? Det innvirker jo ikke på livet ditt om noen tror du liker damer.. Dette er et ikke-problem. Anonymous poster hash: 3953e...eea
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #16 Skrevet 11. november 2015 Det hadde jeg brydd meg nada om. Det spiller da vel ingen rolle hva folk tror om det? Du vet hvem du er, mannen din vet det, hva vilkårlige kolleger måtte tro er da fullstendig uinteressant? Det innvirker jo ikke på livet ditt om noen tror du liker damer.. Dette er et ikke-problem. Anonymous poster hash: 3953e...eea Det er ikke et problem. Men ville ikke du også begynt å lure om noen antok noe om deg uten å ha noe bakgrunn for det? Får ta en prat med kusinen min for å høre om ser noen tegn hos meg. Dere her inne ser jo ikke meg:) Hi Anonymous poster hash: 024f1...08c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #17 Skrevet 11. november 2015 Det hadde jeg brydd meg nada om. Det spiller da vel ingen rolle hva folk tror om det? Du vet hvem du er, mannen din vet det, hva vilkårlige kolleger måtte tro er da fullstendig uinteressant? Det innvirker jo ikke på livet ditt om noen tror du liker damer.. Dette er et ikke-problem. Anonymous poster hash: 3953e...eea Det er ikke et problem. Men ville ikke du også begynt å lure om noen antok noe om deg uten å ha noe bakgrunn for det?Får ta en prat med kusinen min for å høre om ser noen tegn hos meg. Dere her inne ser jo ikke meg:) Hi Anonymous poster hash: 024f1...08c Jeg hadde ikke reflektert videre over det nei 😊 Anonymous poster hash: 3953e...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå