Gå til innhold

Var ikke dette huset søtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=66751572&property_type=3&location=1.20007.20124&location=0.20007&ref=fas

Det blir nok litt lite til oss på 4 pluss hund, men jeg har aldri vært noen fan av store hus. Hadde ikke trivdes i boliger på nærmere 300 kvadrat. Men ååh, falt helt for det. Må sikkert pusses opp litt og kjøkkenet var ganske smalt, men. Det var jo helskjønt! :)

Anonymous poster hash: 3c03a...6e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok trangt. Vi har nesten lik planløsning på vår leilighet, men noen kvm. større. Vi er kun to voksne, 1 barn og 1 katt, men vi skal selge vår nå og håper den blir solgt etter 1. visning til helgen. Skal ha hun på ca. 150-200 kvm. Vil ikke ha større :)

Anonymous poster hash: d874f...59b
Skrevet

Fint hus og fin beliggenhet. Og lekker pris! Får jo mer for min lille blokkleilighet i Oslo. Men hvordan er miljøet på Stenseth nå?

Anonymous poster hash: ca3c5...f70
Skrevet

Ekstriørmessig er dette huset etter min mening stygt, og lite tiltalende.

Det så forsåvidt greit ut inne, men kjøkkenet gjør at jeg hadde avskrevet huset med engang.

Anonymous poster hash: 90410...f88
Skrevet

Ikke mye søtt med det rekkehuset der, nei. Heller uner gjennomsnittet pent og vel så det. Kjedelig, trangt, ustelt utenfor og absolutt ikke noe sjarmerende med det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 93ac4...51e
Skrevet

Du skal selge det selv regner jeg med. Ikke søtt, men helt greit. 

Anonymous poster hash: bb46a...bbb
Skrevet

Syns ikke det var mye søtt. Dyr fellesleie i mnd.. 4500kr.. :o Og når man da i tillegg må plusse på lånet på 1,8 så er man jo fort oppe i 12000kr i mnd på lån og husleie.

Anonymous poster hash: 517e1...2ca
Skrevet

Du skal selge det selv regner jeg med. Ikke søtt, men helt greit. 

Anonymous poster hash: bb46a...bbb

Tenkte akkurat det samme

Anonymous poster hash: 38166...2d2

Skrevet

Hæ? Det er jo er helt ordinært rekkehus med klaustrofobisk kjøkken og kjipe rom?

Anonymous poster hash: 54756...518

Skrevet

Kjedelig hus, ustemt utenfor. . Aldri om jeg hadde kjøpt dette...

Anonymous poster hash: 893c1...a6e

Skrevet

Nei, ikke spesielt søtt. Jeg så for meg noe helt annet. Dette var da et vanlig rekkehus?!

Skrevet

Nei det var ikke søtt, og ikke fint heller. 🙄

Anonymous poster hash: 2a333...0ed

Skrevet

Ikke pent, du bør fikse det opp før du selger hi.....

Anonymous poster hash: 03537...19d

Skrevet

Lykke til med salget HI. Ikke spesielt søtt nei, -helt ordinært rekkehus.

Anonymous poster hash: 808d5...bac

Skrevet

Beklager, men det var ikke mye som var verken søtt eller "helskjønt" med dette huset. Det var i mine øyne ikke en gang ordniært, men særdeles uinteressant. 

Dere bør seriøst gjøre litt hagearbeid også Dere har ikke så mye hage, så det burde være overkommelig å fikse den litt. 

Anonymous poster hash: e9013...bd2
Skrevet

Er jo ikke er HUS? Leilighet i rekke? Trangt og ikke pent! Jeg bor i leilighet på 70 kvm. Å det er også trangt! Men dette er heller ikke hus.

Å leiligheten min er myyyye penere..

Anonymous poster hash: 60a18...735

Skrevet

Helt utrolig ordinært, gitt. Dessuten er det ikke hus. Det er en rekkehusleilighet.

Anonymous poster hash: 297dd...674

Skrevet

Synes det var et helt vanlig rekkehus. Og det var da ikke så fint inne heller. Ingen spesiell stil og rett og slett kjedelig.

Anonymous poster hash: e2c21...e26

Skrevet

Helt greit rekkehus, men med din overskrift trodde jeg jo det var et supersjarmerende lite hus jeg, fant ikke mye sjarm i det der.....

Dette er et søtt lite hus :)

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=61214453&q=birkenlund+arendal&ref=fas

Anonymous poster hash: 3acd7...8ed

veldig ålreit mann som eier det nå også ;)
Nye typen din?

Anonymous poster hash: 95128...7f3

Skrevet

Søtt?

Synes det var nitrist jeg.

Både rekkehuset, fargen på det, innvendig og ja det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...