Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Anonymous poster hash: f55af...bda
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Fikk visst ikke skrevet det jeg skulle... er gravid, 32 uker på vei nå.. innimellom får jeg intens verking i overkroppen (muskelsmerter, i rygg/skuldre/armer/nakke, samt hodepine). Det varer en stund, og jeg blir svimmel og rar i hodet samtidig. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det kan være pga dette med at livmoren presser på hovedpulsåren? Altså samme grunn som at man helst ikke skal ligge på ryggen? Skjer nemlig vanligvis hvis jeg ligger på ryggen eller sitter i sofa/stol med beina på bordet/krakk.. men tar tid før det går over, også hvis jeg skifter stilling. Anonymous poster hash: f55af...bda
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Fikk visst ikke skrevet det jeg skulle... er gravid, 32 uker på vei nå.. innimellom får jeg intens verking i overkroppen (muskelsmerter, i rygg/skuldre/armer/nakke, samt hodepine). Det varer en stund, og jeg blir svimmel og rar i hodet samtidig. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det kan være pga dette med at livmoren presser på hovedpulsåren? Altså samme grunn som at man helst ikke skal ligge på ryggen? Skjer nemlig vanligvis hvis jeg ligger på ryggen eller sitter i sofa/stol med beina på bordet/krakk.. men tar tid før det går over, også hvis jeg skifter stilling. Anonymous poster hash: f55af...bda Hear hear! Det er grusomt. Går bra om formiddagen/morgenen her. Utover ettermiddagen mot kvelden er det kun å ligge på siden som går an. Håpløst! Er like langt som deg. Anonymous poster hash: 2bb39...a4e
TPK Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Ja, jeg kunne omtrent ikke sitte bakoverlent i det hele tatt på slutten sist! Vena cava syndrom heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå