Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Tilbake til Norge? Anonymous poster hash: ef864...425
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Nye regler fra nyttår.Nå er det ikke lov å bo i utlandet mer enn 6 uker før du mister stønader.Enslig forsørger stønad.Da er det vel på tide for henne å komme seg hjemover.Hvis hun mister alle pengene. Anonymous poster hash: ba9fc...a49
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Nye regler fra nyttår.Nå er det ikke lov å bo i utlandet mer enn 6 uker før du mister stønader.Enslig forsørger stønad.Da er det vel på tide for henne å komme seg hjemover.Hvis hun mister alle pengene. Anonymous poster hash: ba9fc...a49 Hun har nok brukt opp sine 3 år med stønader for lenge siden. Uansett så har hun millionlønn på bloggen. Anonymous poster hash: bed58...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå