Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Gir mme og skal ut med nyfødt. Men har ikke termos for den vi hadde ble ødelagt :/ tips til hvordan vi løser det med mating? Kan jo kjøpe ferdig blandet i butikken, men den vil da være litt kald. Hvis ikke vi kan varme flasken under springen på do på helsestasjonen Anonymous poster hash: 3b2ff...758
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Ha med en med kokt varmt vann og en med kaldt. Du skal vel ikke være der i mange timer? Da holder nok det nykokte vannet på varmen mens du er ute. Pakk inn i sølvfolie og håndkle så går det nok bra Mulig de også har micro der. Anonymous poster hash: 5d4c8...673
Plutselig_gravid Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 hehe, jeg har varmet mye ferdigblanda mme under kokende vann i vasken Når vi har vært diverse plasser har jeg fått en kopp med tevann å varmet flasken oppi. Jeg ammet de tre første barna så jeg synes det pulveret var et herk å ha med på tur, uansett hvor lettvint andre syntes det var.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Ofte har de en micro på helsestasjonen hvor man kan varme mme eller annen mat til babyen. Anonymous poster hash: dceab...a5c
E.E.E. Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Tja, hva med å heller kokende vann på flasken og pakke den inn i ett skjerf eller noe. Sjekk under tiden om den er så varm fortsatt at du må ta av den skjerfet for å få riktig temp. til lille er sulten. Blir den for kald får du nok varmet litt på den i vannbad. Men er jo verdt å prøve. Mål opp riktig mengde pulver og ha i ett glass eller en liten plastboks eller noe. ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå