Gå til innhold

Ups, lite forberedt. Ut med nyfødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir mme og skal ut med nyfødt. Men har ikke termos for den vi hadde ble ødelagt :/ tips til hvordan vi løser det med mating? Kan jo kjøpe ferdig blandet i butikken, men den vil da være litt kald. Hvis ikke vi kan varme flasken under springen på do på helsestasjonen :P

Anonymous poster hash: 3b2ff...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha med en med kokt varmt vann og en med kaldt. Du skal vel ikke være der i mange timer? Da holder nok det nykokte vannet på varmen mens du er ute. Pakk inn i sølvfolie og håndkle så går det nok bra :D Mulig de også har micro der.

Anonymous poster hash: 5d4c8...673
Skrevet

hehe, jeg har varmet mye ferdigblanda mme under kokende vann i vasken ;) 

Når vi har vært diverse plasser har jeg fått en kopp med tevann å varmet flasken oppi.

Jeg ammet de tre første barna så jeg synes det pulveret var et herk å ha med på tur, uansett hvor lettvint andre syntes det var.

Skrevet

Ofte har de en micro på helsestasjonen hvor man kan varme mme eller annen mat til babyen.

Anonymous poster hash: dceab...a5c
Skrevet

Tja, hva med å heller kokende vann på flasken og pakke den inn i ett skjerf eller noe. Sjekk under tiden om den er så varm fortsatt at du må ta av den skjerfet for å få riktig temp. til lille er sulten.

Blir den for kald får du nok varmet litt på den i vannbad. Men er jo verdt å prøve.

Mål opp riktig mengde pulver og ha i ett glass eller en liten plastboks eller noe. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...