Gå til innhold

Hjelp meg!! Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme i dag pga plandag, holdt på å ta ting ut av oppvaskmaskina da jeg plutselig ble litt svimmel, så uggen og så kjentes det nesten ut som om jeg tissa på meg!?

Gikk på badet og ser da at jeg har blødd gjennom alt jeg har på meg og det renner og renner! Prøvde å ta på et bind, men det blødde jeg jo i gjennom i det jeg reiste meg opp fra toalettet.. Så nå sitter jeg her da..

Det virker som det blir mindre nå, men dette har jeg aldri opplevd før. Det er 2 uker til jeg skal ha mensen, siste menstruasjon var helt vanlig og jeg var hos gynekolog for tre uker siden, alt så normalt ut og celleprøven var fin. Jeg er ikke gravid da jeg ikke har hatt sex på fem mnd og har ingen andre sykdommer som jeg vet om.

Er dette sånt som bare skjer noen ganger eller?

Anonymous poster hash: 337a7...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legem

Anonymous poster hash: cb58f...dd2

Skrevet

Ved kraftig blødning utenfor menstruasjon skal alltid lege kontaktes, snarest! Lykke til, håper du er i dialog med lege nå.

Anonymous poster hash: 4c66f...8e8
Skrevet

Ring lege eller legevakt du!

Anonymous poster hash: e219e...a3b
Skrevet

Takk for svar :)

Ringte legen, men det var visst ikke noe stress siden det begynte å avta nå. Skulle ringe om det skjedde igjen :)

Anonymous poster hash: 337a7...efb

Skrevet

Dra til legen asap. Kan være en cyste som har sprukket.

Jeg ble selv funnet bevisstløs inne på et offentlig toalett i utlandet pga en cyste som sprakk. Alt skjedde veldig fort. Jeg satt meg ned på do da blodet bokstavelig talt begynte å fosse ut. Jeg rakk å låse opp døren før jeg falt om..

Jeg hadde blødd ihjel hadde det ikke vært for at jeg ble funnet i tide. Jeg våknet opp på sykehuset. Da hadde de heldigvis klart å stoppe blødningen. Jeg hadde mistet veldig mye blod og måtte ha blodoverføring.

Anonymous poster hash: f505c...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...