Gå til innhold

JEG VIL FØDE NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 38+4 med tredjemann og er såååå utålmodig allerede :( Det er egentlig ikke det at jeg er babysyk heller. Er bare så drita lei av å ha vondt i ribbeina og ryggen..

Anonymous poster hash: f4c99...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men fødselen er jo helt grusom ;)

Anonymous poster hash: 1f413...0e2

Skrevet

Skjønner det. Men det er ikke lenge igjen uansett nå :)

du får finne på noe som kan avlede deg litt i mellomtiden ;)

Anonymous poster hash: 3f24a...de4
Skrevet

Jeg er 31+5 med nr 2 og drita lei. Vil se henne nååå. Ekstremt vondt bekken og mye plager da.

Anonymous poster hash: a3a4b...35e

Skrevet

Frustrerende å vente, men h*n er ikke helt klar enda. Bare litt til så er du ferdig. Dette får du til:) Baby før jul, nå er det bare innspurt.

Anonymous poster hash: 4ce67...f45

Skrevet

Føler med deg!

Gått tilsammen 8 uker overtid på mine fire svangerskap... En prøvelse!

Skrevet

Føler med deg!

Gått tilsammen 8 uker overtid på mine fire svangerskap... En prøvelse!

Å herre, stakkars! Jeg er 9 uker i minus på mine tre, så jeg er usikker på hva høygravid er🙈

Lykke til i innspurten til alle dere gravide :)

Skrevet

Det vil jeg også!!

Er 40+3 i dag, termin idag og jordmor har røsket litt oppi der... 1,5-2 cm åpning.

Vil så gjerne bare bli ferdig!!!

Du får ha lykke til😊

Skrevet

hjelper ikke og sutre om det, barnet kommer når den vil

Anonymous poster hash: 58f8d...1a0
Skrevet

32 i morgen her. I feel you...

Anonymous poster hash: a7815...ccb
Skrevet

40+1 og blir igangsatt i morgen.

2 cm åpning og myk mormunn.

4,2 kilos unge...

Skyt meg!

Anonymous poster hash: 0e68c...258

Skrevet

Føler med deg. Men etter å ha født 12 og 11 dager på overtid så har jeg ikke såååå mye sympati før du bikker terminsdatoen egentlig 😜 Masse lykke til når tiden er inne :)

Anonymous poster hash: b836a...df9

Skrevet

36+3 idag... 👍

Lykke til alle dere andre som er høygravide nå ❤️

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men noen som har tips til gode serier/lettleste bøker for å få permisjonstiden til å gå før man får hendene fulle av baby?  :babysmokk:

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men noen som har tips til gode serier/lettleste bøker for å få permisjonstiden til å gå før man får hendene fulle av baby? :babysmokk:

Hva som helst annet enn Fødeavdelingen? 😂

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men noen som har tips til gode serier/lettleste bøker for å få permisjonstiden til å gå før man får hendene fulle av baby? :babysmokk:

Hva som helst annet enn Fødeavdelingen?

Hehehe, jeg er kanskje rar, men jeg har sett alle episodene av Jordmødrene på NRK nettTV, blir skikkelig rørt av det :)

Skrevet

Hehehe, jeg er kanskje rar, men jeg har sett alle episodene av Jordmødrene på NRK nettTV, blir skikkelig rørt av det :)

Jeg er rar jeg og. Å, er det bra? Fra hvilket land?

Skrevet

Jeg er rar jeg og. Å, er det bra? Fra hvilket land?

Fra Norge. Er en sesong fra 2007 der de mest er på sykehus, og en fra 2011 som følger fødestuer, synes den var kjempeflott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...