Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Drømte at jeg og ungene var på tur ut fra et bursdagsselskap i et leilighetskompleks med flere etasjer. Vi kom ut døra nede å begynte å gå bort gata da jeg plutselig så en gruppe afrikanske menn på 10-15 stk kanskje - med kjepper. Da de så oss begynte de å løpe mot oss å peive med kjeppene å rope og skrike. Jeg fikk full panikk og prøvde få ungene inn døra igjen, men tror ikke jeg rakk det fordi plutselig var jeg alene tilbake i bursdagsselskapet. Der satt kun en mann igjen fordi alle andre hadde dratt, og jeg ba han ringe politiet før jeg løp ned igjen. Da jeg kom ut døra hørte jeg min sønn hyle de mest hjerteskjærende hylene du kan tenke deg, og på sida av døra sto alle disse mennene i en sirkel rundt han så jeg ikke kunne se hva som foregikk. Datteren min vet jeg ikke hvor var. Akkurat i det jeg skulle begynne å bryte meg fram for å få tak i han så våknet jeg. Jeg ble liggende å gråte i senga før jeg endelig kom meg opp å se til at ungene faktisk hadde det bra. Huff jeg føler enda på det, de hylene hans var heeeelt grusomme. Puh, måtte bare få det ut av meg. Anonymous poster hash: b6b45...6f7
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg våknet midt på natta i natt og hylte som en gal. Var sikker på at mannen akkurat hadde kommet tilbake til soverommet etter en tur på do, og at han stod ved senga med et slags "vesen" på hodet/skuldrene. En slags stor skorpion eller noe. Jeg hadde helt panikk, hoppet opp av senga, hylte og vrælte mens jeg lette etter lysbryteren. Mannen lå fremdeles i senga, og stirret på meg med store øyne. Hehehe. Anonymous poster hash: e089a...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå