Gå til innhold

Flere som har mannfolk med ekle og rare uvaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så ekkelt, men hver gang han har pusset tennene, dunker han tannbørsten tre ganger i blandebatteriet på vasken. Han bare MÅ gjøre det og det har vekket sovende barn mer enn en gang.

Anonymous poster hash: 1ce3d...a01

hehe, det gjør min mann også. Alltid tre ganger. Da spruter det tannkrem og vann oppetter speilet som det selvsagt er jeg som må vaske av... daglig.

Ellers er det det at han alltid har hodetelefoner med musikk på øret, eller rundt halsen. Til og med når han legger seg til å sove. Det blir jeg sprø av, han blir så usosial eller treig. "hæ, sa du noe nå"?

Hygienen er heldigvis på topp. I tillegg til å dusje hver dag, vaske hendene før matlaging og etter dobesøk, tar han alltid å dusjer "den" i vasken før vi legger oss ;)

Anonymous poster hash: 84904...d86

Haha, godt det finnes flere som gjør det. Men etter denne tråden å dømme. får vi være glade for at vi har menn som faktisk pusser tennene.😀😀

Skrevet

Herregud å pripne og fine frøkner dere er! Har lite å irritere dere over skjønner jeg, mannfolk er mannfolk! Så lenge dem dusjer og har god hygiene så spiller det vel ingen rolle om dem slenger ut utsyret eller klør seg på pongen vel :) min største irritasjon er sokker under stuebordet hver eneste dag..

Anonymous poster hash: 08c75...12f

Skrevet

Ikke så ekkelt, men hver gang han har pusset tennene, dunker han tannbørsten tre ganger i blandebatteriet på vasken. Han bare MÅ gjøre det og det har vekket sovende barn mer enn en gang.

Det gjør min også, ikke at det er ekkelt, men like morsomt hver gang han står der å stusser over alle flekkene på speilet 😂

Anonymous poster hash: fbb34...df3

Skrevet

Ikke snakk om å være prippen vel når det stinker gammelt kjønnsorgan av han? Kom opp i stua igår etter han hadde ligget å gravd seg i skrittet (ikke dusja på et par dager heller) og det lukta faen meg penis-ost i hele stua. Jeg sa til han vær så snill å ikke blir forbanna på meg nå, men kanskje du burde ta deg en dusj ikveld? Det lukter litt mann av deg, ehehe. Det dreit han altså i, så da jeg kom i senga om kvelden å det enda stinka av han, så gikk jeg ned til ungene å la meg demonstrativt. Rynka på nesa å sa at jeg sover med barna ikveld. Til pass for han, den grisen..

HI

Anonymous poster hash: a09da...f3f
Skrevet

Hvorfor i all verden bor du sammen med den ekle fyren? Skal barna dine vokse opp i et hus som stinker gammelt kjønnsorgan?

Anonymous poster hash: 0297d...a3c

Skrevet

Igjen synes jeg vel ikke det i seg selv er grunn nok til å gå fra han. Men at jeg heretter kommer til å unngå hans tilnærminger på nærhet og sex om han lukter vondt, ja det får han tåle til han klarer å vokse opp å oppføre seg som normale folk.

HI

Skrevet

Ikke snakk om å være prippen vel når det stinker gammelt kjønnsorgan av han? Kom opp i stua igår etter han hadde ligget å gravd seg i skrittet (ikke dusja på et par dager heller) og det lukta faen meg penis-ost i hele stua. Jeg sa til han vær så snill å ikke blir forbanna på meg nå, men kanskje du burde ta deg en dusj ikveld? Det lukter litt mann av deg, ehehe. Det dreit han altså i, så da jeg kom i senga om kvelden å det enda stinka av han, så gikk jeg ned til ungene å la meg demonstrativt. Rynka på nesa å sa at jeg sover med barna ikveld. Til pass for han, den grisen..

HI

Æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj!

Finnes det sånne menn?

Jeg hadde mista lysta på ham for evig og alltid!

Skrevet

Psoriasis på beina som han skraper og klør til blods mens han ligger i sofaen.

Fortalte meg her om dagen at han ikke hadde byttet tannbørste på 3 år, minst.

Anonymous poster hash: 0913b...460

Skrevet

Å herregud..jeg blir faktisk litt kvalm av å lese dette.. Tenke seg til å ha sex med mannfolk som ikke gidder å vaske seg etter dobesøk, kløv seg frem og bak og peker buer I nesa. Æsj!

Eneste min mann gjør som jeg synes han kunne spart seg for er å nappe ut de grå hårene som han ser og dem havner I vasken.. Men det er til å leve med, har ikke sagt noe til han når det ikke er værre:)

Anonymous poster hash: a6bf1...e29

Skrevet

All lyst hadde forsvunnet om jeg hadde vært sammen med His mann, det er i hvert fall sikkert. Og jeg er uenig i at dette er bagateller som man ikke kan gå fra mannen fra.

Har man valgt å bo sammen med en person så bør man i hvert fall følge en del minimale regler for hygiene. Når man blir gjort oppmerksom på at huset lukter pga. ens egen uvaner, da ville de fleste tatt tak og endret seg. Om ikke av annet så av respekt for partneren.

Disse mennene som flere beskriver her har tydeligvis lite respekt for sine koner, og de har ingen bevisste tanker rundt hvordan de selv fremstår. Vil tro dette er mennenes variant av de kvinnene som alltid er nysminket og alltid velpleid, men når de har mannen på kroken så driter de i eget utseendet og egen hygiene, for da er de jo "sikret".

Parterapi, Hi....

Anonymous poster hash: faf50...0a0
Skrevet

Penis-ost xD

Anonymous poster hash: c0be3...20d

Skrevet

Så dere pripne damer har aldri klødd dere på slufsa da? Dagen etter jeg har barbert meg der nede og det begynner å go ut igjen, så klør det noe infernalskt når det gnisser mot trusa. Så jeg kan godt klø meg litt på sidene, men jeg vasker selvfølgelig fingrene etterpå ;)

Anonymous poster hash: 93085...dd0
Skrevet

Haha, denne tråden skal jeg finne frem hver gang jeg blir irritert på mannen for at han roter litt her og der, og prise meg lykkelig for en og annen sokk på villspor, og ikke kjønnsorgan- og rumpeplukking og dårlig hygiene... Æsj!!!

Anonymous poster hash: 7dc31...687

Skrevet

Altså... I utgangspunktet synes jeg det å gå fra mannen er løsningen på alt for mye her på forumet. Men det du beskriver her, HI, det er så ufyselig at jeg tenker at det muligens kunne blitt utfallet for min del, om det var jeg som levde med ham. En ting er å stadig ha henda i buksa, det er en stygg uvane i seg selv. Selv syvåringen min vet at han ikke kan tafse seg på tissen sammen med andre mennesker. Men når man i tillegg er uhygienisk, ikke vasker seg før man håndterer mat og det lukter sur pikk av både hender og ansikt? Det er jo motbydelig. Hvordan i all verden tror du han hadde reagert dersom det var omvendt, og det var du som gravde deg mellom beina og luktet gammel reke når du krøp til køys? Slik oppførsel ville for meg vært grunn nok til parterapi. Det ødelegger sexlivet, det ødelegger ditt syn på mannen, og hva i all verden er det han lærer barna sine? Og dessuten, hjelper han aldri barna med mat eller pusser tennene deres? 

Dette har ingen ting med å være prippen å gjøre, HI. Dette er oppførsel som bryter med vanlige normer og normal folkesikk - og dessuten er forferdelig uhygienisk!

Anonymous poster hash: c2d9f...8d0
Skrevet

Så dere pripne damer har aldri klødd dere på slufsa da? Dagen etter jeg har barbert meg der nede og det begynner å go ut igjen, så klør det noe infernalskt når det gnisser mot trusa. Så jeg kan godt klø meg litt på sidene, men jeg vasker selvfølgelig fingrene etterpå ;)

Anonymous poster hash: 93085...dd0

Men nå er det vel først og fremst det at han ikke vasker hendene som er HIs problem, og at han gnir underlivsstanken rundt i ansiktet - og dessuten tar i mat?

Anonymous poster hash: c2d9f...8d0

Skrevet

For meg seiler denne tråden opp sammen med en to-tre andre som høres ut som om de kommer fra en annen verden enn min. Denne mi ne rlitt om hun med en mann son bæsjet i badekaret.

Anonymous poster hash: f1548...e60
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: c0be3...20d

Skrevet

Tviler ikke på at det er sant. Menn er ekle!

Vel, det gikk opp for meg nå at min ektemann er veldig lite ekkel. Ikke graver han etter gull, klør seg i ræva, og pusser tennene, dusjer og vasker hender. Han er litt treg med å ta skjegget, og han er litt treg med å komme seg til frisøren. Tåneglene er han treg med også.

En jeg var sammen med før drev å vasket snabben i vasken etter sex, med lano

Gitt hva den smakte neste økt

Anonymous poster hash: 114c4...7c3

Skrevet

Utrolig morsom tråd å lese, denne her :) :) 

Min mann: ligger med hånda nede i buksa når han ligger og ser på tv om kveldene. Er det virkelig nødvendig å ligge å holde på utstyret, liksom??? Ser nå at det er mer vanlig enn jeg hadde trodd. Mine tidligere partnere gjorda aldri det, men ser at flere her har menn som gjør dette. Vaske hendene etter dobesøk er ikke vanlig, men når jeg sier noe tar han med en gang en dusj så da må jeg vel kanskje si meg fornøyd? 

;)

Anonymous poster hash: 20e4e...86c
Skrevet

Igjen synes jeg vel ikke det i seg selv er grunn nok til å gå fra han. Men at jeg heretter kommer til å unngå hans tilnærminger på nærhet og sex om han lukter vondt, ja det får han tåle til han klarer å vokse opp å oppføre seg som normale folk.

HI

Du får si det som det er - det stinker kukost av trynet ditt! Liker du å være en jævela gris?! Tror du virkelig jeg tenner på deg når du stinker, og tror du at jeg ønsker at du skal tafse på meg med de kukost/rompelukt fingrene?! Æsj!

Skrevet

Herregud, min mann gjør absolutt ingenting av det deres menn gjør. Bor dere med alle med 15-åringer eller menn uten luktesans?! 

Jeg slipper aldri min mann fra meg altså, han gjør absolutt ingenting ekkelt! 

Anonymous poster hash: a1ac3...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...