Gå til innhold

Flere som har mannfolk med ekle og rare uvaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ligger konstant med hånda nedi buksa når han ligger på sofaen. Klør og napper, for så å stryke seg i trynet så det stinker gammel ost av han. Det er utrolig ekkelt, men når jeg sier det til han, så påstår han at han ikke gjør det, og blir sur fordi jeg bryr meg. Skal jeg liksom sitte der å lyve?? Jeg bryr meg fordi det er disgusting og fordi jeg må lukte på di ekle fingrene og trynet hans når vi legger oss. Han er nemlig ikke så god på dette med håndhygiene heller.

Han klør seg i rompa også, men nekter for det når jeg påpeker det. Igjen, tror han ikke jeg ser det? Her lukter det heller ikke blomster, og jeg må faktisk BE han gå å vaske hendene sine før han går i kjøleskapet å henter seg mat ol.

Hva er det med mannfolk og kløing der nede? Det kan så være at det ikke angår meg, men det er jammen meg lite delikat å sitte å se på dette kveld etter kveld, og når det i tillegg lukter synes jeg grensa er nådd!

Anonymous poster hash: a09da...f3f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre! Så utrolig ekkelt!

Han hadde ikke jeg delt seng og bord med, for å si det pent.

Anonymous poster hash: 6a70a...c14

Skrevet

Spy

Noen har feilet i oppdragelsen av mannen din,tenker jeg.

Skrevet

Min mann er elendig på å pusse tennene. Hvis jeg sier ifra om det, pusser han kun hvis han tror det er mulighet for at det blir noe på ham :glare:

Ligger også å graver seg i skrittet på kveldstid. Men det lukter heldigvis ikke noe av ham.

Vasker ikke fingrene etter dobesøk. Nå sitter han heldigvis og tisser, men doen er jo et urent sted, og håndvask etterpå bør være obligatorisk.

Personlig hygiene er nok ikke øverst på lista. Men heldigvis trener han ofte og dusjer derfor daglig i det minste.

Føler det ikke nytter å snakke med ham :murvegg:

Anonymous poster hash: 135d4...453
Skrevet

Æsj, hvordan orker dere å bo med slike griser?

Skrevet

Huff nei her nytter det ikke snakke til heller. Vel jeg synes det kanskje er litt i overkant å skulle gå fra mannen på grunnlag av at han grafser seg nedentil. Men jeg ser jo at det begynner å bli et irritasjonsmoment så det holder, det at han ikke vasker hendene etterpå er vel i grunn det værste for min del. Jeg er lite interessert i hans underlivsbakterier i det jeg spiser, men han blir da grinete å sier jeg er en kontrollfrik når jeg ber han gå å vaske seg, eller ber han kutte ut å ligge der å ta på seg selv. Geez...

HI

Skrevet

Æsj, hvordan orker dere å bo med slike griser?

Griser er da ålreite dyr :ler:

Jeg var vel ung og forelsket og blind... Så ble jeg glad i grisen... :wub:

Skrevet

Huff nei her nytter det ikke snakke til heller. Vel jeg synes det kanskje er litt i overkant å skulle gå fra mannen på grunnlag av at han grafser seg nedentil. Men jeg ser jo at det begynner å bli et irritasjonsmoment så det holder, det at han ikke vasker hendene etterpå er vel i grunn det værste for min del. Jeg er lite interessert i hans underlivsbakterier i det jeg spiser, men han blir da grinete å sier jeg er en kontrollfrik når jeg ber han gå å vaske seg, eller ber han kutte ut å ligge der å ta på seg selv. Geez...

HI

Du får ha en pakke våtservietter og en flaske håndsprit tilgjengelig. Hver gang han har hatt hendene i buksa eller klør seg, så hopper du frem og desinfiserer og vasker hendene hans. ;)

Skrevet

Min har fått den forferdelige uvanen at han har fingern oppi nesa og graver. Spesielt når han kjører bil, da er han oppi der sikkert 20 ganger iløpet av en biltur. Det er utrolig ekkelt, og jeg har sagt til han at det er en uvane han bør jobbe med å bli kvitt, eller hvis det er noe galt med nesa hans så får han gå til legen. Det er IKKE normalt å klø så mye i nesa. Men han gir seg ikke.

Han var ikke sånn før, dette er noe han begynte med for et par år siden.

Anonymous poster hash: e52fc...334
Skrevet

Ikke like ekkelt, men veldig irriterende. Han skal alltid gå først fra bordet! Hiver i seg maten mens jeg må hjelpe de små, og så reiser han seg før jeg omtrent får tatt en bit. Veldig godt forbilde for bordskikk...

Anonymous poster hash: a32ae...ff6

Skrevet

Min er heldigvis ganske renslig, men han klipper neglene i vasken og lar de ligge igjen der. Samme når han gjør nr 2 så ligger det masse bruke ekle prikker med drit i do!!! Er ikke så vanskelig å fjerne det med dokosten liksom *snøft*. Ikke delikat når man er gravid og må spy til alle døgnets tider.

Anonymous poster hash: 93085...dd0

Skrevet

Min har fått den forferdelige uvanen at han har fingern oppi nesa og graver. Spesielt når han kjører bil, da er han oppi der sikkert 20 ganger iløpet av en biltur. Det er utrolig ekkelt, og jeg har sagt til han at det er en uvane han bør jobbe med å bli kvitt, eller hvis det er noe galt med nesa hans så får han gå til legen. Det er IKKE normalt å klø så mye i nesa. Men han gir seg ikke.

Min også gjør det han kjører bil! Og så knipser han det han finner på gulvet, sånn at jeg blir skikkelig kvalm hver gang jeg skal bruke bilen!😳

Ligger også med handa i buksa! Har kommet seg da, før kunne han plutselig sitte der med hele stellet ute og plukke! Grose!!!!! Sa at DET må han slutte med! Der går grensa! Klør inni ørene med alt mulig også! Hvorfor må de være så ekle da?

Anonymous poster hash: 03776...da0

Skrevet

Jeg innser at min mann er et prakteksemplar som det er lite å utsette på, han kan ikke måle seg med HIs mann, men han sitter innimellom og river tåneglene sine mens han ser på tv og samler dem i en liten haug på stuebordet og det irriterer meg.

Anonymous poster hash: 7ebc9...a3a

Skrevet

Jeg tror min tørker seg for dårlig, det ser i alle fall veldig sånn ut når undertøyet skal vaskes *grøss*. Egentlig er det et større problem for meg enn han skjønner, jeg er ikke interessert i å se avføringen hans verken i klær eller oppetter toalettskålen. Jeg har mistet mye av sexlysten nå.

Anonymous poster hash: 19222...e4e

Skrevet

😨

Min er treg med å klippe tånegler, og glemmer av og til å legge ned dolokket. Ellers ikke noe ekkelt. Han har normal hygiene, og det er egentlig et must om vi skal være sammen. Jeg er ikke interessert i å nusse på rumpelukt og at han ikke vasker seg etter toalettbesøk og forsyner seg av felles mat etterpå. Æsj! Og jo, det angår deg. Med mindre du ikke bryr deg om e.coli smitte. Ta en oppvask med slasken!

Anonymous poster hash: 5a191...fbd

Skrevet

Herregud, hva slags ekle menn er det dere har!? Og disse ekle grisene har dere sex med? 😱 Jeg blir uvel

Anonymous poster hash: 1b11a...aca

Skrevet

Herregud, hva slags ekle menn er det dere har!? Og disse ekle grisene har dere sex med? 😱 Jeg blir uvel

Anonymous poster hash: 1b11a...aca

Skrevet

Det var sannelig ikke dumt, skal begynne å ha desinfiserende middel i lomma så jeg bare kan gi han når han er ferdig å krafse pås eg selv. Plukker seg i nesa gjør min kar også, gjerne om en annen med balletafsinga. 

Sex ja, det er ikke helt det samme som før nei. Etter alle disse uvanene kom smygende synes jeg faktisk han er så ekkel at jeg til tider har vanskelig for å tenne på han. Kanskje jeg egentlig burde fortelle han akkurat det.

HI

Skrevet

Ikke så ekkelt, men hver gang han har pusset tennene, dunker han tannbørsten tre ganger i blandebatteriet på vasken. Han bare MÅ gjøre det og det har vekket sovende barn mer enn en gang.

Anonymous poster hash: 1ce3d...a01

Skrevet

Det var sannelig ikke dumt, skal begynne å ha desinfiserende middel i lomma så jeg bare kan gi han når han er ferdig å krafse pås eg selv. Plukker seg i nesa gjør min kar også, gjerne om en annen med balletafsinga.

Sex ja, det er ikke helt det samme som før nei. Etter alle disse uvanene kom smygende synes jeg faktisk han er så ekkel at jeg til tider har vanskelig for å tenne på han. Kanskje jeg egentlig burde fortelle han akkurat det.

HI

Fortell ham det!

DET burde jo hjelpe 😜

Skrevet

Ikke så ekkelt, men hver gang han har pusset tennene, dunker han tannbørsten tre ganger i blandebatteriet på vasken. Han bare MÅ gjøre det og det har vekket sovende barn mer enn en gang.

Anonymous poster hash: 1ce3d...a01

hehe, det gjør min mann også. Alltid tre ganger. Da spruter det tannkrem og vann oppetter speilet som det selvsagt er jeg som må vaske av... daglig.

Ellers er det det at han alltid har hodetelefoner med musikk på øret, eller rundt halsen.  Til og med når han legger seg til å sove. Det blir jeg sprø av, han blir så usosial eller treig. "hæ, sa du noe nå"? 

Hygienen er heldigvis på topp. I tillegg til å dusje hver dag, vaske hendene før matlaging og etter dobesøk, tar han alltid å dusjer "den" i vasken før vi legger oss ;)

Anonymous poster hash: 84904...d86

Skrevet

HI

Jeg synes også å gå fra han fordi han gravser seg i underlivet er overdrevet. Derimot synes jeg du forteller om dårlig kommunikasjon - at han blir irritert og nekter for noe du ser. Enten kommer det av at du "angriper" han, og er krass når du snakker om det, ellers så er han jo bare en drittsekk om han ikke vil høre på deg når du snakker om noe som er problematisk for deg. 

Anonymous poster hash: b9753...551

Skrevet

Kanskje han har såre slimhinner og mye sår og skorpe oppi der?

Det fikk jeg plutselig for noen år siden, og hadde det ganske lenge. I den perioden klarte jeg ikke la være å plukke oppi der, for det samlet seg store klumper med skorper. Vanskelig å puste kunne det også bli.

Anonymous poster hash: 55284...156

Skrevet

Min har fått den forferdelige uvanen at han har fingern oppi nesa og graver. Spesielt når han kjører bil, da er han oppi der sikkert 20 ganger iløpet av en biltur. Det er utrolig ekkelt, og jeg har sagt til han at det er en uvane han bør jobbe med å bli kvitt, eller hvis det er noe galt med nesa hans så får han gå til legen. Det er IKKE normalt å klø så mye i nesa. Men han gir seg ikke.Han var ikke sånn før, dette er noe han begynte med for et par år siden. Anonymous poster hash: e52fc...334

Sånn er min også. Vært sammen i over 6 år. Begynte med dette for et par år siden. Han vasker seg ikke på hendene etterpå heller..

Anonymous poster hash: c0be3...20d

Skrevet

HI

Jeg synes også å gå fra han fordi han gravser seg i underlivet er overdrevet. Derimot synes jeg du forteller om dårlig kommunikasjon - at han blir irritert og nekter for noe du ser. Enten kommer det av at du "angriper" han, og er krass når du snakker om det, ellers så er han jo bare en drittsekk om han ikke vil høre på deg når du snakker om noe som er problematisk for deg. 

Anonymous poster hash: b9753...551

Tror nok det er dårlig kommunikasjon, og jeg er som regel allerede irritert når jeg prøver å snakke med han om det å det merker han nok. Men her om dagen prøvde jeg å spørre på en pen måte om han kanskje hadde en infeksjon eller noe som gjorde at han klødde så mye, og at kanskje en tur til legen hadde vært lurt. Men det nytta ikke det heller, han blåste det opp til en krangel hvor han igjen sa jeg bare måtte lære meg å overse slike ting for det angår ikke meg hva han gjør. Vel, det er faktisk ikke bare å overse når det faktisk går ut over oss andre også :/

Ja jeg får bare sid et som det er neste gang han vil ha seg en hyrdestund at sorry, men jeg har faktisk ikke så myst nå om dagene. Verdt å prøve å se om han skjerper seg da.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...