Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Klistrelapper til å merke klær med, de flyter inni vaskemaskina. Hbor bestiller jeg lapper som tåler vask? Gjerne som kan festes med rettetanga i stedet for å dra frem strykhjernet hver gang ;p Anonymous poster hash: 4c8db...afc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg bruker de strykefrie fra askeladden. Hender de slipper etter veldig mange gangs vask, men ikke noe jeg plages med ofte. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 1a7d1...d69
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Jeg bruker de strykefrie fra askeladden. Hender de slipper etter veldig mange gangs vask, men ikke noe jeg plages med ofte. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 1a7d1...d69 Takk, skal google Anonymous poster hash: 4c8db...afc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Disse er strykefrie og sitter også godt: http://www.tostreker.no/categories/strykefrie-navnelapper Jeg har noen ullgensere hvor de sitter selv om de er klistret rett på genseren og ikke på vaskelappen. Normalt bør man nok bruke strykelapper når man fester rett på tøyet, men det er jo litt ork å ta frem strykejernet så har tatt sjansen. Anonymous poster hash: 50e91...65a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Bruker de fra Askeladden jeg også, og de sitter godt så lenge de festes til vaskelappen i klærne Anonymous poster hash: 35af6...7f3
Lessismore Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Askeladden sitter. Nameon sitter ikke. Men nå så jeg at klistrelappene fra nameon ikke skal på klær, bare på ting. Jaja, det forklarer nok litt. Uansett, Askeladden er bra. Bare la de sitte på litt før du vasker klærne i vaskemaskinen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Tusj på vaskelappen Anonymous poster hash: 287fd...877
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Askeladden suger. Tåler bare 1-3 vask før de detter av. Selv om jeg trykker de veldig godt på og lar de sitte på lenger enn de skal før første vask. Største møkka. Anonymous poster hash: 625dc...43d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Alle strykelappene kan festes med rettetang Bruker Askeladden vi, og klistrelappene sitter vask etter vask når de festes i lappen. De skal vel egentlig bare brukes til ting, men fungerer fint på klær og Til klær uten lapp bruker jeg strykelappene. Anonymous poster hash: 8d33f...d05
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 Alle strykelappene kan festes med rettetang Bruker Askeladden vi, og klistrelappene sitter vask etter vask når de festes i lappen. De skal vel egentlig bare brukes til ting, men fungerer fint på klær og Til klær uten lapp bruker jeg strykelappene. Anonymous poster hash: 8d33f...d05 De vi har fra Askeladden er både til ting og klær. Tidligere hadde de kun klistrelapper til ting, mens man måtte bruke strykelapper til klær. De siste jeg har kjøpt derfra presiserer i hvert fall at de kan festes på klær også, men da i vaskelappen el på tøyet. Anonymous poster hash: 35af6...7f3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #11 Skrevet 11. november 2015 Alle strykelappene kan festes med rettetang Bruker Askeladden vi, og klistrelappene sitter vask etter vask når de festes i lappen. De skal vel egentlig bare brukes til ting, men fungerer fint på klær og Til klær uten lapp bruker jeg strykelappene. Anonymous poster hash: 8d33f...d05 Supert, takk Anonymous poster hash: 4c8db...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå