Gå til innhold

hvor myeville du tatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en barnevogn, nypris 8500,-

Inkl bag, stelleveske, mygg/regntrekk.

Brukt lite pga baby som ikke ville trille utrn å hylgråte.

 

Hva er passende pris å legge den ut for?

 

Anonymous poster hash: 8f042...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en vogn for 5500 inkl frakt med nypris 8000,- som så strøken ut. Syntes det var en grei pris jeg... Men spørs jo på markedet. Ligger det mange sånne vogner ute til en mye lavere pris kan det være vanskelig å få solgt...

 

Men det er jo bare å prøve. Så kan du heller skru ned på prisen om du ikke får noe napp ;)

 

Anonymous poster hash: f5ae5...e85

Skrevet

Kjøpte en vogn for 5500 inkl frakt med nypris 8000,- som så strøken ut. Syntes det var en grei pris jeg... Men spørs jo på markedet. Ligger det mange sånne vogner ute til en mye lavere pris kan det være vanskelig å få solgt...

 

Men det er jo bare å prøve. Så kan du heller skru ned på prisen om du ikke får noe napp ;)

 

Anonymous poster hash: f5ae5...e85

Skrevet

Hvis den er veldig pent brukt og et kjent merke ville jeg strukket meg til 50% av nypris.

Normalt gir jeg aldri mer enn 40% av nypris på brukt.

Men har du en vogn i et populært merke kan du jo prøve 50% først.

Legg ut bilde av hjulene, jeg ser alltid på det, hvor slitt de virker.

 

Anonymous poster hash: 3f12d...88f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...