Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Har en barnevogn, nypris 8500,- Inkl bag, stelleveske, mygg/regntrekk. Brukt lite pga baby som ikke ville trille utrn å hylgråte. Hva er passende pris å legge den ut for? Anonymous poster hash: 8f042...d7c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Kjøpte en vogn for 5500 inkl frakt med nypris 8000,- som så strøken ut. Syntes det var en grei pris jeg... Men spørs jo på markedet. Ligger det mange sånne vogner ute til en mye lavere pris kan det være vanskelig å få solgt... Men det er jo bare å prøve. Så kan du heller skru ned på prisen om du ikke får noe napp Anonymous poster hash: f5ae5...e85
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Kjøpte en vogn for 5500 inkl frakt med nypris 8000,- som så strøken ut. Syntes det var en grei pris jeg... Men spørs jo på markedet. Ligger det mange sånne vogner ute til en mye lavere pris kan det være vanskelig å få solgt... Men det er jo bare å prøve. Så kan du heller skru ned på prisen om du ikke får noe napp Anonymous poster hash: f5ae5...e85
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Hvis den er veldig pent brukt og et kjent merke ville jeg strukket meg til 50% av nypris. Normalt gir jeg aldri mer enn 40% av nypris på brukt. Men har du en vogn i et populært merke kan du jo prøve 50% først. Legg ut bilde av hjulene, jeg ser alltid på det, hvor slitt de virker. Anonymous poster hash: 3f12d...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå