Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Babyzen YoYo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser ofte, og pga ryggen kan jeg ikke bruke bæremeis. Har vært utrolig tungtvindt å gå å bære på toåringer.

Noen som har erfariger? Går den som håndbagasje på fly?

Anonymous poster hash: 4a453...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den går som håndbagasje på fly. Jeg bruker kun denne trilla.

Skrevet

Den "går" som håndbagasje på flyet men det kommer ann på. Når vi skulle til Chile så hun som skulle ta i mot bagasjen våres at den måtte sendes som bagasje og at den ikke regnes som håndbagasje. I amsterdam var det ingen problem, men siden vi stoppte i Argentina før vis skulle til Chile så fikk vi den ikke. På veien tilbake skulle de sende den som bagasje også får de mente at man kunne ha putta "stoffer" i vognen underveis.... Der jeg sto hadde jeg bare lyst å slenge vognen i tryne på damen siden hun mente at du kan bare bære barnet du trenge ikke vogn eller bæresele. Tenk å bære ett barn på 13 kilo hele turen som varer i 24 timer...

Anonymous poster hash: c4444...84d
Skrevet

Den "går" som håndbagasje på flyet men det kommer ann på. Når vi skulle til Chile så hun som skulle ta i mot bagasjen våres at den måtte sendes som bagasje og at den ikke regnes som håndbagasje. I amsterdam var det ingen problem, men siden vi stoppte i Argentina før vis skulle til Chile så fikk vi den ikke. På veien tilbake skulle de sende den som bagasje også får de mente at man kunne ha putta "stoffer" i vognen underveis.... Der jeg sto hadde jeg bare lyst å slenge vognen i tryne på damen siden hun mente at du kan bare bære barnet du trenge ikke vogn eller bæresele. Tenk å bære ett barn på 13 kilo hele turen som varer i 24 timer...

Glemte å si det da at ellers en den perfekt som ekstravogn og vis du vil ha ekstra plass i bagasje på bilen så er det bare å putte vognen rett under bilstolen til barnet :) Den er utrolig praktisk men jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med den på flyplassen og fly, vi fikk ikke ha den som håndbagasje

Skrevet

Veldig grei reisevogn! Kjekk både på flyplassene og på reisemålet.

Anonymous poster hash: b4617...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...