Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 ... Anonymous poster hash: 4aefa...7b7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg. Det er han også enig i. Men han er klokere likevel. Anonymous poster hash: 1e4e4...9e9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Han.. Eller.. Han er "skolesmart", lettlært, og kan veldig mye. Men ikke sånn kjempegod på sosial-smarthet hehehe Jeg er lurere og kanskje litt smartere når det kommer til hverdagslivet. Mens han er den som kan det meste ellers. Anonymous poster hash: 3c269...f69
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Jeg tror vi er smart på hver vår måte og hvert vårt felt... som hun andre sier, er jeg nok litt enig, jeg er smart, han er klok... Hadde nok slått ham i en ren iq test. Men er nok veldig mange områder han kan mer enn meg. Bl.a fysikk... Er gresk for meg... Anonymous poster hash: f4ba8...5e3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Vi testet samtidig hos Mensa. Han kom inn, jeg bommet såvidt (3 poeng). Anonymous poster hash: 3a0b5...de0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jeg har høyest utdanning, høyest iq og bredest kunnskap. Det er nok ingen tvil om at jeg er den smarteste av oss. Han er den morsomste og den med de beste sosiale evnene. Anonymous poster hash: 4b934...efa
skinnfilla Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Jeg innehar mest kunnskap om alt mellom himmel og jord. Han er en praktiker og utrolig flink med hendene. Synes igrunn det er en god match😬
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Skulle gjerne sagt meg selv, men i ren IQ et det nok mannen. Han er medlem av Mensa, og har IQ på over 140. Han er veldig flink med blant annet 3D-figurer, logisk tenking og å skape ting med hendene. Jeg er derimot den av oss som har mest allmennkunnskap, og som har best hukommelse. Vi håper barna våre har arvet det beste fra begge. Anonymous poster hash: a30b7...be2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Det må jo være han, siden han valgte meg. Det burde jeg også gjort. Anonymous poster hash: 35cc0...bfc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 Jeg!🤓 Anonymous poster hash: 7b767...eed
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #12 Skrevet 11. november 2015 Jeg. Anonymous poster hash: ae341...f5b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #13 Skrevet 11. november 2015 Kommer an på hva man ser på. Jeg er smartest matematisk og språklig mens han er smartest når det kommer til å finne praktiske løsninger på ting, både rent fysisk som å sette hengsler på en dør og når vi skal finne praktiske løsninger på logistikken i hverdagen. Anonymous poster hash: a5d30...fc8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #14 Skrevet 11. november 2015 Jeg har nok mest kunnskap, har høyere utdanning og god allmennkunnskap. Men han har høyere sosial intelligens. Anonymous poster hash: b2a56...32d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #15 Skrevet 11. november 2015 Jeg har høy IQ, mannen enda høyere. Jeg er dyktigst til å finne praktiske løsninger og flinkest til å tenke "utenfor boksen", også når det ikke er tydlig at det er det som er forventet. Han er dessidert smartest når det gjelder språk. Anonymous poster hash: 79eb5...486
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #16 Skrevet 11. november 2015 Jeg er smartest, mest kreativ og "handy". Han er mest kunnskapsrik, oppdatert og samfunnsengasjert. Anonymous poster hash: 9cf60...c01
Marriet Skrevet 11. november 2015 #17 Skrevet 11. november 2015 Vi er smarte på forskjellige ting. Men i det store og det hele så er nok han smartest.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #18 Skrevet 11. november 2015 Jeg er usikker. Jeg er testet og har en del høyere IQ en snittet, men lærevansker. Derfor tror jeg at vi er ganske like, men det er lettere for han å prestere akademisk. Anonymous poster hash: 6b5c7...e18
Ikkesåallerværst Skrevet 11. november 2015 #19 Skrevet 11. november 2015 Vi var vel omtrent like smarte, men han kan realfag, det kan ikke jeg. Jeg er blitt ganske mye dummere etter jeg fikk barn. Husker mindre, tenker ikke lengre lite klart, greier ikke å multitaske, greier i mindre grad å koble ting. Men men
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #20 Skrevet 11. november 2015 Jeg :-D Han er høyt utdannet men blir likevel mange morsomme episoder hvor han er kort tenkt. Anonymous poster hash: fcf27...faa
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #21 Skrevet 12. november 2015 Vi har ulike styrker. Han har best hukommelse og er veldig kunnskapsrik på mange områder, både i allmennkunnskap og på noen spesielle områder. Jeg er god på logistikk, organisering og planlegging, se sammenhenger og nyanser, lese andre og oppfatte sosiale forventninger. Anonymous poster hash: b17e9...ca1
Pobie Skrevet 12. november 2015 #22 Skrevet 12. november 2015 Mannen har høyere IQ enn meg, men vi har begge våre sterke sider som vi er bedre på enn den andre. F eks er mannen veldig handy, veldig god på problemløsning, kreativ ++ Jeg er flinkere til å prate med folk (høyere EQ), har bedre hukommelse, lærer nye ting raskere, bedre på språk, osv.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #23 Skrevet 12. november 2015 Jeg har høyere IQ og er mer handy og praktisk enn han. Han er mer sosialt intelligent enn meg. Han er mye bedre enn meg når det gjelder "kontorferdigheter" . Jeg har lynende god hukommelse på områder som interesserer meg men helt tom i toppen når noe ikke interesserer meg(kjempeiriterende, går inn ett øre og ut andre.) han har jevnt god hukommelse på det meste. Har vist han dette og han er enig. Anonymous poster hash: ddcd7...54b
Daquiry Skrevet 12. november 2015 #24 Skrevet 12. november 2015 Jeg innehar mest kunnskap om alt mellom himmel og jord. Han er en praktiker og utrolig flink med hendene. Synes igrunn det er en god match😬 Samme her, er praktisk anlagt også, men slipper det nå 😊
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #25 Skrevet 12. november 2015 Jeg er smartest, mest kreativ og "handy". Han er mest kunnskapsrik, oppdatert og samfunnsengasjert. Anonymous poster hash: 9cf60...c01 Samme her! Jeg kan nok også mer om økonomi, hvordan ting fungerer i samfunnet. Kan mye mer om matatikk og vitenskap, mens han kan mye historie og språk. Han vet for eksempel ikke forskjellen på annuitetslån og serielån. Men han vet hvilke land Marokko grenser til. Det har ikke jeg peiling på. Men summa summarum er det nok jeg som er smartest Anonymous poster hash: beb92...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå