Gå til innhold

Grei lønn? Uten relevant utdanning


Anbefalte innlegg

Skrevet

30 000 i brutto. 100% jobb. Mye sene vakter.. Ok lønn? Ca dette jeg ligger på :)

 

Anonymous poster hash: f2e1e...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er absolutt grei lønn. Det skal lønne seg å ha utdannelse!

 

Anonymous poster hash: 7afeb...841

Skrevet

Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året.

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Skrevet

Ja, det er absolutt grei lønn. Det skal lønne seg å ha utdannelse!

 

Anonymous poster hash: 7afeb...841

 

 

Det skal også lønne seg å ha relevant erfaring. 

 

Anonymous poster hash: c8688...aec

Skrevet

Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året.

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse?

 

Anonymous poster hash: 25580...fe1

Skrevet

 

Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året.

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse?

 

Anonymous poster hash: 25580...fe1

Har jeg sagt det??

 

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Skrevet

 

 

Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året.

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse?

 

Anonymous poster hash: 25580...fe1

Har jeg sagt det??

 

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Den er heldigvis ikke representativ, og takk for det! Du tjener grisefest! 300k for mye...

 

Anonymous poster hash: 7afeb...841

Skrevet

 

 

 

Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året.

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse?

 

Anonymous poster hash: 25580...fe1

Har jeg sagt det??

 

 

Anonymous poster hash: 3a91a...597

Den er heldigvis ikke representativ, og takk for det! Du tjener grisefest! 300k for mye...

 

Anonymous poster hash: 7afeb...841

 

Nå er det vel ikke du som bestemmer eller vurderer det??! Åpenbart besitter denne personen kunnskaper og egenskaper som hennes arbeidsgiver verdsetter så høyt at DE mener hun er verdt den lønnen. Det er vel strengt tatt det som er viktig her...

 

Anonymous poster hash: c8688...aec

Skrevet

Helt grei lønn. Men med en del sencajyer burde du kanskje tjent litt mer? Hvor mange års erfaring har du?

 

Anonymous poster hash: 44ba1...397

Skrevet

Helt grei lønn. Men med en del sencajyer burde du kanskje tjent litt mer? Hvor mange års erfaring har du?

 

Anonymous poster hash: 44ba1...397

*senvakter

 

 

Anonymous poster hash: 44ba1...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...