Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 30 000 i brutto. 100% jobb. Mye sene vakter.. Ok lønn? Ca dette jeg ligger på Anonymous poster hash: f2e1e...ba1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Ja, det er absolutt grei lønn. Det skal lønne seg å ha utdannelse! Anonymous poster hash: 7afeb...841
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året. Anonymous poster hash: 3a91a...597
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Ja, det er absolutt grei lønn. Det skal lønne seg å ha utdannelse! Anonymous poster hash: 7afeb...841 Det skal også lønne seg å ha relevant erfaring. Anonymous poster hash: c8688...aec
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året. Anonymous poster hash: 3a91a...597 Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse? Anonymous poster hash: 25580...fe1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året. Anonymous poster hash: 3a91a...597 Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse? Anonymous poster hash: 25580...fe1 Har jeg sagt det?? Anonymous poster hash: 3a91a...597
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året. Anonymous poster hash: 3a91a...597 Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse? Anonymous poster hash: 25580...fe1 Har jeg sagt det?? Anonymous poster hash: 3a91a...597 Den er heldigvis ikke representativ, og takk for det! Du tjener grisefest! 300k for mye... Anonymous poster hash: 7afeb...841
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobber på kontor med regnskap. Kun videregående allmennfag. Har 650.000,- i året. Anonymous poster hash: 3a91a...597 Og du mener din lønn er representativ for de fleste uten utdannelse? Anonymous poster hash: 25580...fe1 Har jeg sagt det?? Anonymous poster hash: 3a91a...597 Den er heldigvis ikke representativ, og takk for det! Du tjener grisefest! 300k for mye... Anonymous poster hash: 7afeb...841 Nå er det vel ikke du som bestemmer eller vurderer det??! Åpenbart besitter denne personen kunnskaper og egenskaper som hennes arbeidsgiver verdsetter så høyt at DE mener hun er verdt den lønnen. Det er vel strengt tatt det som er viktig her... Anonymous poster hash: c8688...aec
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Helt grei lønn. Men med en del sencajyer burde du kanskje tjent litt mer? Hvor mange års erfaring har du? Anonymous poster hash: 44ba1...397
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Helt grei lønn. Men med en del sencajyer burde du kanskje tjent litt mer? Hvor mange års erfaring har du? Anonymous poster hash: 44ba1...397 *senvakter Anonymous poster hash: 44ba1...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå