Gå til innhold

Julegave svogere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har 2-3 svogere som er enslige i 40 års alderen. Sliter hvert år med å finne julegave til de. Tidligere har jeg kjøpt alkohol, hårprodukter, hansker, Autoglym til bil osv.

Føler jeg er helt tom for ideer i år. Tips?

 

Anonymous poster hash: 5346c...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statoil-kopp?

Sportsutstyr?

Bøker?

 

Anonymous poster hash: 08110...9bc

Skrevet

Abonnement på blad?

 

Anonymous poster hash: 08110...9bc

Skrevet

Abonnement på blad var en god ide, men aner ikke om de abonnener på det fra før.

Nærmeste Statoil er 1 1/2 time unna.

De er langt i fra sportslige og tviler på de leser bøker.

De er innadvendte, usportslige og usosiale. Han ene er i konkurranser med helikoptre, mens han andre bare er sær.

 

Anonymous poster hash: 5346c...62f

Skrevet

Kutte ut gaver?

De blir garantert sjeleglad for å slippe å kjøpe noe tilbake.

 

 

 

Anonymous poster hash: 68341...c29

Skrevet

Kutte ut gaver?

De blir garantert sjeleglad for å slippe å kjøpe noe tilbake.

 

 

 

Anonymous poster hash: 68341...c29

De kjøper til barna uansett og da syns jeg det er kjekt å gi en ting tilbake fra de😊 Men syns det er greit å gi noe brukende tilbake, og ikke bare tull.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5346c...62f

Skrevet

Abonnement på blad var en god ide, men aner ikke om de abonnener på det fra før.

Nærmeste Statoil er 1 1/2 time unna.

De er langt i fra sportslige og tviler på de leser bøker.

De er innadvendte, usportslige og usosiale. Han ene er i konkurranser med helikoptre, mens han andre bare er sær.

 

Anonymous poster hash: 5346c...62f

I matbutikkene får du kjøpt gavekort fra bladkongen o.l. Da går de selv inn på nett og velger hvilket blad de vil abonnere på og betaler med koden i gavekortet. Så kan de selv velge om de vil lese Pondus eller illustrert vitenskap ;)

 

Min sære, enslige svoger i 50-årene ønsker seg rødvin og flaks-lodd, så det skal han få.

 

Anonymous poster hash: b87fa...811

Skrevet

Flaske fra vinmonopolet og sjokolade fra staple.

 

Anonymous poster hash: 08086...18b

Skrevet

Øl, spekepølse, nøtter etc da?

 

Anonymous poster hash: 569d6...f47

Skrevet

Har de egen bolig da? Hvis de har kan du f.eks kjøpe en duk, et veggbilde, en lyslykt, noe julepynt, pizzafat, ølglass osv

 

Headsett, gamingmus, genser/skjorte, fint badehåndkle, ullsett, gavekort på Elkjøp... kunne holdt på i en evighet jeg :-)

 

Lykke til :-)

Skrevet (endret)

Har de egen bolig da? Hvis de har kan du f.eks kjøpe en duk, et veggbilde, en lyslykt, noe julepynt, pizzafat, ølglass osv

Headsett, gamingmus, genser/skjorte, fint badehåndkle, ullsett, gavekort på Elkjøp... kunne holdt på i en evighet jeg :-)

Lykke til :-)

Eg las "gamlemus" 😂

 

Vi er i same situasjon, går mykje i Statoilkopp her og. Men har også kjøpt spekeskinke med ein god kjøkkenkniv ilag med. Og om han likar øl og er litt nerd av seg så kan ein bestille "nøgne ø" lag din eigen øl sett :-)

Endret av Nebbdyret
Skrevet

Morgenkåpe, pyjamas, tøfler, sokker.

Genser, lue.

Sengetøy, elektriske duppedingser til kjøkkenet.

Toalettartikler, elektrisk tannbørste.

 

 

Anonymous poster hash: 854eb...bae

Skrevet

Er det mannen sine brødre? Kan ikke han komme på noe?

Skrevet

Min onkel får i år en godteboks med litt snop i. Han har alt og ønsker seg ikke noe. Egentlig har vi sluttet med gaver til han, men da han ble singel ble det litt tassent når han kun fikk en felles gave fra ungene hans så meg og min søster gir en liten gave.

 

Såfremt det ikke er noe som vi mener virkeligpasser kjøper vi noe spiselig, da mest sjokolade siden det ikke kan være kjølevarer pga avstand. Alkohol kjøper han nok da han er gjennom taxfreen noen ganger i mnd og drikker ikke så mye.

 

Men flaxlodd er en gave som slår ann, ville heller gitt dette enn en genser, bilde osv som jeg ikke viste falt i smak. Marsipangris og noen flaxlodd har blitt gave her flere ganger. Selv ungene mine håper de får det (de får det i julestrømpa, det fikk jeg og jeg husker hvor gøy jeg syns det var. Syns det er gøy enda...)

 

Anonymous poster hash: 111fb...d7b

Skrevet

Hva med en god aftershave?

Pondus-bok eller kalender?

Bursdagskalender?

Reiselader?

 

Anonymous poster hash: 08110...9bc

Skrevet

Hva med en god aftershave?

Pondus-bok eller kalender?

Bursdagskalender?

Reiselader?

 

Anonymous poster hash: 08110...9bc

Og hvordan kan du ha 2-3 svogere? Jeg har 2, og det er liksom ikke tvil om tallet..☺️

 

Anonymous poster hash: 08110...9bc

Skrevet

Jeg har 3 svogere. 1 på min side og 2 på hans side. Kunne ikke ramlet meg inn å brukt tid og energi på å pønske ut gaver til de to på mannens side. Han får svarte meg ta ansvar for sin egen familie.

 

Anonymous poster hash: 9b07e...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...